Quote from Funbeat user on 13 April 2011, 12:31Tack, men jag skall hålla mig till den släpps innan jag uppgraderar.
Tack, men jag skall hålla mig till den släpps innan jag uppgraderar.
Quote from Funbeat user on 13 April 2011, 13:26Kan vara klokt Magnus, det är ju bara 16 dagar kvar men som du vet, den som väntar på något gott, väntar alltid för länge....
Kan vara klokt Magnus, det är ju bara 16 dagar kvar men som du vet, den som väntar på något gott, väntar alltid för länge....
Quote from Funbeat user on 13 April 2011, 16:1316 dagar... Det gäller att utnyttja tiden maximalt (för att fortfarande kunna kalla den 11.04)
🙂
16 dagar... Det gäller att utnyttja tiden maximalt (för att fortfarande kunna kalla den 11.04)
🙂
Quote from Funbeat user on 26 October 2011, 19:20Hm. Nu är det inte så skojjigt att ha uppgraderat till 11.10(Oneiric)
Det funkar inte att ladda upp till Funbeat 🙁http://www.andreas-diesner.de/garminplugin/doku.php?id=news
Hoppas att han löser det.
Hm. Nu är det inte så skojjigt att ha uppgraderat till 11.10(Oneiric)
Det funkar inte att ladda upp till Funbeat 🙁
http://www.andreas-diesner.de/garminplugin/doku.php?id=news
Hoppas att han löser det.
Quote from Funbeat user on 11 November 2011, 07:12Version 11.10 var inte rolig alls. Körde den i ett par timmar och installerade sedan 11.04 igen när jag behövde få lite jobb gjort.
Det går lätt att ominstallera om man lagt /home - katalogen på en egen volym på hårddisken.
Har på senare tid även lagt /va
Version 11.10 var inte rolig alls. Körde den i ett par timmar och installerade sedan 11.04 igen när jag behövde få lite jobb gjort.
Det går lätt att ominstallera om man lagt /home - katalogen på en egen volym på hårddisken.
Har på senare tid även lagt /va
Quote from Funbeat user on 12 November 2011, 11:11Jag övergav Ubuntu nu efter att ha provat 11.10 ett tag. Har kört Ubuntu sedan 7.04 versionen men har nu övergått till Linux Mint 11. Den har en fönsterhanterare som jag tycker fungerar bättre. Det var inga problem att installera Garmin Tolls heller, Mint
Jag övergav Ubuntu nu efter att ha provat 11.10 ett tag. Har kört Ubuntu sedan 7.04 versionen men har nu övergått till Linux Mint 11. Den har en fönsterhanterare som jag tycker fungerar bättre. Det var inga problem att installera Garmin Tolls heller, Mint
Quote from Funbeat user on 15 November 2011, 21:25Har installerat både Ubuntu 11.10 och Linux Mint 12 (32-bit) på en maskin för att testa lite och se vad jag tycker om Gnome 3, Mgse och Unity. Följde instruktionerna från Andreas Diesner och det fungerade på båda systemen utan problem. Och jag är väl en a
Har installerat både Ubuntu 11.10 och Linux Mint 12 (32-bit) på en maskin för att testa lite och se vad jag tycker om Gnome 3, Mgse och Unity. Följde instruktionerna från Andreas Diesner och det fungerade på båda systemen utan problem. Och jag är väl en a
Quote from Elias Engqvist on 15 November 2011, 22:56Anledningen att du är så ensam att anse att GNOME är ett bra OS är antagligen att det inte är något OS alls! 🙂 (Bortsett från det är det ganska snyggt 😉 )
Anledningen att du är så ensam att anse att GNOME är ett bra OS är antagligen att det inte är något OS alls! 🙂 (Bortsett från det är det ganska snyggt 😉 )
Quote from Funbeat user on 16 November 2011, 02:25Ditt fokus är lite skevt, men du har rätt, det var felformulerat av mig. Det är naturligtvis en skrivbordsmiljö. Jag tror att Gnome gjorde för stora ändringar på en gång. De flesta har en tendens att vara negativt inställda när det blir stora förändringar
Ditt fokus är lite skevt, men du har rätt, det var felformulerat av mig. Det är naturligtvis en skrivbordsmiljö. Jag tror att Gnome gjorde för stora ändringar på en gång. De flesta har en tendens att vara negativt inställda när det blir stora förändringar
Quote from Elias Engqvist on 16 November 2011, 08:33Där håller jag med!
Där håller jag med!