Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpninggarmin 305
You need to log in to create posts and topics.

Köpte min garmin forerunner 305 igår.har gjort alla uppdateringar och rebootat den. mitt problem är när jag trycker in mode och lap/reset stängs den av.någon annan som har detta problem?

rebooten var väll knapparna mode och power om jag inte mindes fel.

Händer det när du trycker in båda knapparna samtidigt? Om ja, varför trycker du in båda knapparna samtidigt?
Du nollställer den genom att hålla inne enbart lap/reset-knappen i 3 sekunder.

Händer det när du trycker in mode-knappen och även när du trycker

Ja det händer när ja trycker in dom samtidigt.

man måste trycka ganska hårt på mode knappen,men ej på lap knappen.

Därför händer det ibland att man stänger av den av mistag när man fiblar med klockan.

Vad är det för funktion du är ute efter som kräver att båda knapparna trycks in samtidigt EDIT: och vad gör du med klockan för att råka trycka in dem på en gång?
Jag har haft min sen augusti och aldrig känt det behovet eller råkat trycka in dem samtidigt

Knapparna mode + lap/reset har någon funktion. Det verkar vara soft reset
Här har vi diskuterat det:
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=337342

Ahh tack så mycket.soft reset hette det,jaja men då har knapparna en funkion iallafall.

problemet ja hade var när jag höll klockan i högerhanden och tryckte med pekfingret på mode knappen är det lätt man stöter till lap knappen med tummen.

får väll byta

Det förklarar saken, Anders. Jag har aldrig behövt göra sådant (som tur är), och då förstår jag hur du kunde råka göra det av misstag, Joakim. Jag hoppas det löser sig och att du får mycket glädje av din Garmin. Det har jag! (t+)

tack,ja ska ut å testa den nu. den verkar va kanon för intervall pass,men ja får vänta lite med intervallerna.ja opererade knäet för lite mer än en månad sen.och musklerna i knäet hänger inte med än.

Min Garmin funkar utmärkt som motivation att ta mig ut och springa.
Det du nämner med intervaller är det som jag först fastnade för.
Men det är ibland även kul med virtuell kompis, för att ta ett bra pass och försöka matcha det nästa gång. (så inte bara f

Men om du har klockan på armen har jag svårt att se att du oavsiktligt ska lyckas trycka in dessa båda knappar samtidigt.

Jag är fullkomligt övertygad om att du kommer att bli mycket nöjd med din klocka.