Quote from Funbeat user on 17 January 2009, 14:33köpte en i USA - 1275 SEK kostar de här... hutlöst hur saker o ting kan vara så dyra i Sve... de e ju ändå "hög dollarkurs nu"...
övar fortfarande dock o rekar inställningar...
ni som använder garminen sen tidigare - kör ni de programmet man får med nä
köpte en i USA - 1275 SEK kostar de här... hutlöst hur saker o ting kan vara så dyra i Sve... de e ju ändå "hög dollarkurs nu"...
övar fortfarande dock o rekar inställningar...
ni som använder garminen sen tidigare - kör ni de programmet man får med nä
Quote from Catharina Brattlin on 17 January 2009, 14:34David, kanske det är så enkelt att vi är fler som har just Garmin? Eller att Polar har bättre support för sina produkter? Bara spekulationer...
Jack, jag vet inte om "blixter-" är ett typiskt blekingskt uttryck, faktiskt. Men ett blixterbra uttryck är de
David, kanske det är så enkelt att vi är fler som har just Garmin? Eller att Polar har bättre support för sina produkter? Bara spekulationer...
Jack, jag vet inte om "blixter-" är ett typiskt blekingskt uttryck, faktiskt. Men ett blixterbra uttryck är de
Quote from Funbeat user on 17 January 2009, 14:35Jag föredrar Sports Tracks:
http://www.zonefivesoftware.com/SportTracks/Snyggare grafer i den om man vill studera sina kurvor närmare 🙂
Jag föredrar Sports Tracks:
http://www.zonefivesoftware.com/SportTracks/
Snyggare grafer i den om man vill studera sina kurvor närmare 🙂
Quote from Funbeat user on 17 January 2009, 15:23Oj vad dum jag är? Köpt i USA läste jag och själv ska jag till Dubai om en vecka å där är tydligen allt asbilligt. Nu blir det nog banne mig en Garmin iaf//Kjell.
Oj vad dum jag är? Köpt i USA läste jag och själv ska jag till Dubai om en vecka å där är tydligen allt asbilligt. Nu blir det nog banne mig en Garmin iaf//Kjell.
Quote from Funbeat user on 17 January 2009, 15:34Köpte min 305a från ett företag i USA via Ebay. 1400pix och då inklusive frakt och tull.
Köpte min 305a från ett företag i USA via Ebay. 1400pix och då inklusive frakt och tull.
Quote from Funbeat user on 17 January 2009, 16:41Hittade ngt bra..om man köpt den utomlands.
http://www.speedyshare.com/600782235.html
// HZ
Hittade ngt bra..om man köpt den utomlands.
http://www.speedyshare.com/600782235.html
// HZ
Quote from Funbeat user on 17 January 2009, 17:26Linda, om du fick betala tull måste du rimligen ha fått betala moms också.
Om försändelsen fastnar i tullen och den är skickad utanför EU så tillkommer svensk moms. Mycket slinker dock igenom och har man tur så klarar man sig. Dock bör man nog ta med moms
Linda, om du fick betala tull måste du rimligen ha fått betala moms också.
Om försändelsen fastnar i tullen och den är skickad utanför EU så tillkommer svensk moms. Mycket slinker dock igenom och har man tur så klarar man sig. Dock bör man nog ta med moms
Quote from Funbeat user on 17 January 2009, 17:29Skulle tro att 8 av 10 har en garmin här. (de kan också ha en polar men eftersom de inte använder den behöver de ingen hjälp :D)
Sedan verkar det nästan vara regel att klockan aldrig kan köras med den programvara den leveras med utan att man måste in på
Skulle tro att 8 av 10 har en garmin här. (de kan också ha en polar men eftersom de inte använder den behöver de ingen hjälp :D)
Sedan verkar det nästan vara regel att klockan aldrig kan köras med den programvara den leveras med utan att man måste in på
Quote from Funbeat user on 17 January 2009, 17:44Mikael, Moms och tull var det säkert ja. Fick hämta ut skiten på posten och betala där. Vad jag betalade för är dock oklart men klocka,frakt + avgifter gick på 1400 🙂
Mikael, Moms och tull var det säkert ja. Fick hämta ut skiten på posten och betala där. Vad jag betalade för är dock oklart men klocka,frakt + avgifter gick på 1400 🙂
Quote from Funbeat user on 18 January 2009, 10:16Du fick betala 25% i moms. Om du hade bott i mitt utdelningsområde så är det en ganska stor möjlighet att det hade varit jag som hade registrerat det.
Dock ligger tullen före oss i ankomstkedjan så jag har inga möjligheter att avgöra vad som passera. Jag
Du fick betala 25% i moms. Om du hade bott i mitt utdelningsområde så är det en ganska stor möjlighet att det hade varit jag som hade registrerat det.
Dock ligger tullen före oss i ankomstkedjan så jag har inga möjligheter att avgöra vad som passera. Jag