Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpninggarmin 305
You need to log in to create posts and topics.

och 100:- för att posten krävde dig på momsen.

OT men coolt, en HZ till på Funbeat 😀

Det mesta slinker igenom. Så är det.

Jag tänker som så att när jag bestämt mig för att köpa en pryl så kan jag testa vart jag kan få den billigast. Får jag den billigast från USA så köper jag den därifrån. Det bli oftast billigast oavsett om tull och mom

Min fungerar bra... inga omstarter eller liknande

Min fungerar också kanon utan problem.
Om jag sen bara kunde klura ut hur jag ska få till en bana att tanka ned i klockan utan att behöva springa rundan först för att samla upp mätdata. Det måste ju gå att få till på nåt sätt. Får läsa på lite och klura e

Stefan: rita upp banan på http://www.mapmyrun.com , därifrån kan du ladda ner den direkt i tcx-format, dvs. Garmins eget, och tanka över till klockan som course/bana. Man måste regga sig, men det är gratis. Jag har gjort så för alla mina tuffare långpass

Hur jag än letar så hittar jag inte hur man laddar ner tcx-filer från mapmyrun.com ???

Polar är ju rätt mycket dyrare än Garmin.
Jag hade en gammal Polar förut, men sålde den på Tradera och fick nästan tillbaka så mycket pengar som en ny Garmin 305:a kostade. Jag var väldigt nöjd med min Polar oxå, men eftersom den inte hade GPS så saknade

Christer: när du är inne på en runda väljer du save eller export, kommer inte ihåg vilket. Obs att du måste ha valt den "nya" miljön, tror jag (det valet gör man när man ska rita en karta). Och man måste som sagt vara reggad och inloggad. Hör gärna av dig

Aha, nya, beta-testmiljön - jag kollar...

Edit: Ja Fredrika, först Save, sen Export - ganska rörigt men det funkade...tack!