Quote from Guest on 17 August 2010, 13:57För ca 2 veckor sedan har inte min dator kunnat hitta min 705
Någon som vet vad som kan har hänt, eller hur jag gör för att få den att fungera igen?
För ca 2 veckor sedan har inte min dator kunnat hitta min 705
Någon som vet vad som kan har hänt, eller hur jag gör för att få den att fungera igen?
Quote from Camilla Höög on 17 August 2010, 14:07Testa att byta USB-port.
Testa att byta USB-port.
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 14:19Prova även boota om Windows om det inte redan är gjort
samt ny USB kabel. Om du har devicemanagern öppen i windows när du ansluter Edgen kan du se om windows överhuvudtaget reagerar när du ansluter edgen.
Prova även boota om Windows om det inte redan är gjort
samt ny USB kabel. Om du har devicemanagern öppen i windows när du ansluter Edgen kan du se om windows överhuvudtaget reagerar när du ansluter edgen.
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 14:26Var har du tappat den?
Var har du tappat den?
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 14:31Det er vel inte datoren, men det program du bruker som ikke finner 705 an.
Instaler det på nytt. Har den funket før så funker det nå.
Du har vel inte instalert noen kartor som du ikke har tilgang til??
Det er vel inte datoren, men det program du bruker som ikke finner 705 an.
Instaler det på nytt. Har den funket før så funker det nå.
Du har vel inte instalert noen kartor som du ikke har tilgang til??
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 14:40Bruker du Garmin trening Center (tc ) eller Sport Tracks eller hva?
Bruker du Garmin trening Center (tc ) eller Sport Tracks eller hva?
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 14:52Min gick sönder på samma sätt för några veckor sedan, bara att ringa supporten och få instruktioner. Mest troligt kommer deras råd inte att kunna leda dig någonstans utan du får helt enkelt skicka in gpsen och få en ny ersättningsgps, förutsatt att garant
Min gick sönder på samma sätt för några veckor sedan, bara att ringa supporten och få instruktioner. Mest troligt kommer deras råd inte att kunna leda dig någonstans utan du får helt enkelt skicka in gpsen och få en ny ersättningsgps, förutsatt att garant
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 15:51Intressant, fick du nån förklaring till vad som hänt?
Är det ett miljöbetingat hw fel (vibrationer, fukt etc) eller är
det mjukvaran som strular?Mvh
Peter
Intressant, fick du nån förklaring till vad som hänt?
Är det ett miljöbetingat hw fel (vibrationer, fukt etc) eller är
det mjukvaran som strular?
Mvh
Peter
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 16:39Kan det vara glapp i USB-anslutningen?
http://blog.mtbguru.com/2008/11/06/surgery-on-the-garmin-edge-305/
Kan det vara glapp i USB-anslutningen?
http://blog.mtbguru.com/2008/11/06/surgery-on-the-garmin-edge-305/
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 16:45Har inte Garmingruppen redan löst detta problem?
Har inte Garmingruppen redan löst detta problem?