Quote from Funbeat user on 24 August 2010, 16:37Okej, för att hålla tråden levande. Var inne med 705an igår, fick ett samtal om att jag kan komma och hämta den nya idag. Det är vad man kan kalla service.
Även om jag förlorade all data från grand fondot så känns det någonstans ändå som lite plåster på
Okej, för att hålla tråden levande. Var inne med 705an igår, fick ett samtal om att jag kan komma och hämta den nya idag. Det är vad man kan kalla service.
Även om jag förlorade all data från grand fondot så känns det någonstans ändå som lite plåster på
Quote from Lena O on 25 August 2010, 11:57Samma här Henrik:
Skickade min med post i torsdags, hämtade ut en ny imorse!
Detta måste ha hänt en hel del personer för att de agera så här utan det minsta ifrågesättning. Vilket för sig är riktigt bra, å andra sidan bli jag som användare lite nervös :s
Samma här Henrik:
Skickade min med post i torsdags, hämtade ut en ny imorse!
Detta måste ha hänt en hel del personer för att de agera så här utan det minsta ifrågesättning. Vilket för sig är riktigt bra, å andra sidan bli jag som användare lite nervös :s
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 18:14Lite update ang. mitt ärende. Var förbi på garmin och hämtade ut min nya konsoll, japp den hade blivit utbytt, tur var väl det. Hade fått en liten jobbig repa på den som jag börjat störa mig lite på ;).
Hur som helst så passade jag på och fråga killen på
Lite update ang. mitt ärende. Var förbi på garmin och hämtade ut min nya konsoll, japp den hade blivit utbytt, tur var väl det. Hade fått en liten jobbig repa på den som jag börjat störa mig lite på ;).
Hur som helst så passade jag på och fråga killen på
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 22:23Du sjekker antaglig din mail vær dag, mulighvis oftere. Da er det bare og koble til Garmin og overføre, (H)
Du sjekker antaglig din mail vær dag, mulighvis oftere. Da er det bare og koble til Garmin og overføre, (H)
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 22:41jo jo visst, det skulle ju fungera. Men som fallet var i söndags så kom jag hem från ett motionslopp med förhoppningen om att kunna se hur jag presterat under dagen. I samma stund som jag kopplade in gpsen blev det dock omöjligt att föra över och där var
jo jo visst, det skulle ju fungera. Men som fallet var i söndags så kom jag hem från ett motionslopp med förhoppningen om att kunna se hur jag presterat under dagen. I samma stund som jag kopplade in gpsen blev det dock omöjligt att föra över och där var