Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelGarmin 705 Edge
You need to log in to create posts and topics.

redigerat/borttaget

Har för mig att jag såg något liknande i denna tråd för inte allt för länge sedan.
http://happymtb.org/forum/read.php/1/785903/page=1

edit: på sidan 19...

Tack D. Har fått ett liknande svar på ett annat forum också.

Det var jag som skrev som prog78 på happy forumet, även jag som råkade logga in på fel användarkonto och sedan tog bort min kommentar.

Men för att snabbt kommentera.
Nej usb-anslutningen och kablarna funkar bra då det fortfarande går att ladda gpsen geno

Intressant.

Bara som en kommentar, det *kan* gå att ladda med en kass USB kabel
då USB kabeln innehåller 2 ledare för data, och en för spänning (som Garminen laddar genom).

Högst egendomligt dock att Windows tycker det är en "disk" - om enumereringen m

Jag hade samma problem för ca 1/2 år sedan. Löste det genom att starta om 705:an på ett speciellt sätt. Jag hittade en tråd på "Pulsklocka / GPS - endast Garmin" som handlade om samma sak men inte om just 705:an.
(skrev själv en post i den tråden ifall j

Min dator har alltid problem att hitta min 705:a när någon annan användare samtidigt är inloggad på datorn. (Vista)

Det löser sig genom att:
Logga in på andra profilen
Klicka "Continue" på felmeddelandet som dyker upp att inte enheten kan hittas
Logga

Tack för alla svar.
Har nu skickat in den till Garmin.

kan bara nämna att min "nya" garmin 705 som blev utbytt för drygt en månad sedan nu gett upp 🙂 skall man skratta eller gråta? börjar nästan överväga något annat märke, inte okej när två av två 705or ger upp inom så kort tid. Blir ett rejält snack med kil

Oj! Och jag som blev så glad av att har nyss läst statusen på min Garmin: "Replace" (#)