Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 17:09redigerat/borttaget
redigerat/borttaget
Quote from Mikaela Lexén on 17 August 2010, 19:26Har för mig att jag såg något liknande i denna tråd för inte allt för länge sedan.
http://happymtb.org/forum/read.php/1/785903/page=1edit: på sidan 19...
Har för mig att jag såg något liknande i denna tråd för inte allt för länge sedan.
http://happymtb.org/forum/read.php/1/785903/page=1
edit: på sidan 19...
Quote from Lena O on 17 August 2010, 21:14Tack D. Har fått ett liknande svar på ett annat forum också.
Tack D. Har fått ett liknande svar på ett annat forum också.
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 21:45Det var jag som skrev som prog78 på happy forumet, även jag som råkade logga in på fel användarkonto och sedan tog bort min kommentar.
Men för att snabbt kommentera.
Nej usb-anslutningen och kablarna funkar bra då det fortfarande går att ladda gpsen geno
Det var jag som skrev som prog78 på happy forumet, även jag som råkade logga in på fel användarkonto och sedan tog bort min kommentar.
Men för att snabbt kommentera.
Nej usb-anslutningen och kablarna funkar bra då det fortfarande går att ladda gpsen geno
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 22:03Intressant.
Bara som en kommentar, det *kan* gå att ladda med en kass USB kabel
då USB kabeln innehåller 2 ledare för data, och en för spänning (som Garminen laddar genom).Högst egendomligt dock att Windows tycker det är en "disk" - om enumereringen m
Intressant.
Bara som en kommentar, det *kan* gå att ladda med en kass USB kabel
då USB kabeln innehåller 2 ledare för data, och en för spänning (som Garminen laddar genom).
Högst egendomligt dock att Windows tycker det är en "disk" - om enumereringen m
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 22:59Jag hade samma problem för ca 1/2 år sedan. Löste det genom att starta om 705:an på ett speciellt sätt. Jag hittade en tråd på "Pulsklocka / GPS - endast Garmin" som handlade om samma sak men inte om just 705:an.
(skrev själv en post i den tråden ifall j
Jag hade samma problem för ca 1/2 år sedan. Löste det genom att starta om 705:an på ett speciellt sätt. Jag hittade en tråd på "Pulsklocka / GPS - endast Garmin" som handlade om samma sak men inte om just 705:an.
(skrev själv en post i den tråden ifall j
Quote from Funbeat user on 18 August 2010, 16:26Min dator har alltid problem att hitta min 705:a när någon annan användare samtidigt är inloggad på datorn. (Vista)
Det löser sig genom att:
Logga in på andra profilen
Klicka "Continue" på felmeddelandet som dyker upp att inte enheten kan hittas
Logga
Min dator har alltid problem att hitta min 705:a när någon annan användare samtidigt är inloggad på datorn. (Vista)
Det löser sig genom att:
Logga in på andra profilen
Klicka "Continue" på felmeddelandet som dyker upp att inte enheten kan hittas
Logga
Quote from Lena O on 18 August 2010, 18:45Tack för alla svar.
Har nu skickat in den till Garmin.
Tack för alla svar.
Har nu skickat in den till Garmin.
Quote from Funbeat user on 22 August 2010, 18:51kan bara nämna att min "nya" garmin 705 som blev utbytt för drygt en månad sedan nu gett upp 🙂 skall man skratta eller gråta? börjar nästan överväga något annat märke, inte okej när två av två 705or ger upp inom så kort tid. Blir ett rejält snack med kil
kan bara nämna att min "nya" garmin 705 som blev utbytt för drygt en månad sedan nu gett upp 🙂 skall man skratta eller gråta? börjar nästan överväga något annat märke, inte okej när två av två 705or ger upp inom så kort tid. Blir ett rejält snack med kil
Quote from Lena O on 22 August 2010, 20:49Oj! Och jag som blev så glad av att har nyss läst statusen på min Garmin: "Replace" (#)
Oj! Och jag som blev så glad av att har nyss läst statusen på min Garmin: "Replace" (#)