Quote from j sollerman on 29 February 2012, 20:50Ni som använder eran klocka i simträningen, vad har ni för inställningar? Om man tex vill köra med starttider vad är bästa inställningen? Ska premiärtesta min imorgon =)
Ni som använder eran klocka i simträningen, vad har ni för inställningar? Om man tex vill köra med starttider vad är bästa inställningen? Ska premiärtesta min imorgon =)
Quote from Funbeat user on 29 February 2012, 22:33Kalle
Jag startar min som vid ett löppas. Efter insim så trycker jag på lap knappen och gör samma när jag kör serier, sen lapp igen efter min vila.
Tipps är att ha ett fönster för intervalltid en för intervallens sträcka. då ser du hur långt du simmat o
Kalle
Jag startar min som vid ett löppas. Efter insim så trycker jag på lap knappen och gör samma när jag kör serier, sen lapp igen efter min vila.
Tipps är att ha ett fönster för intervalltid en för intervallens sträcka. då ser du hur långt du simmat o
Quote from Funbeat user on 10 March 2012, 18:02Huuuuur gör man för att lägga in en "track" utan att använda sig av garmin connect?
Huuuuur gör man för att lägga in en "track" utan att använda sig av garmin connect?
Quote from Funbeat user on 10 March 2012, 21:38Kalle: hur gick det i simhallen? Funkade klockan som den skulle?
Kalle: hur gick det i simhallen? Funkade klockan som den skulle?
Quote from j sollerman on 12 March 2012, 12:55Ha den funkar som en ska 🙂 Men får pilla lite med inställningarna så jag får den so. Jag jag vill. Lite väl mycket information nu 😉
Ha den funkar som en ska 🙂 Men får pilla lite med inställningarna så jag får den so. Jag jag vill. Lite väl mycket information nu 😉
Quote from Funbeat user on 15 March 2012, 22:33Någon som vet hur man ändrar visningen på höjdkurvan i Garmin connect? I Funbeat fungerar det Hos mig börjar den på -200 meter. Det gör att min kurva blir nästan ett rakt streck.
Christer
Någon som vet hur man ändrar visningen på höjdkurvan i Garmin connect? I Funbeat fungerar det Hos mig börjar den på -200 meter. Det gör att min kurva blir nästan ett rakt streck.
Christer
Quote from Funbeat user on 16 March 2012, 20:06Är det inte bara att klicka och dra i diagrammet?
En annan sak om Garmin Connect. När jag tittar på gamla rundor så saknas alla diagram. Endast rundan finns kvar. Varför då?
Är det inte bara att klicka och dra i diagrammet?
En annan sak om Garmin Connect. När jag tittar på gamla rundor så saknas alla diagram. Endast rundan finns kvar. Varför då?
Quote from Funbeat user on 30 March 2012, 15:52Någon som är intresserad av att köpa en sprillans ny oöppnad 910XT HRM?
Köpte 2 till en kompis och mig men han drog sig ur när det var försent att avbeställa 🙁
Ger lite rabatt för den som är intresserad: 4 000kr
Finns strax Norr om Stockholm eller
Någon som är intresserad av att köpa en sprillans ny oöppnad 910XT HRM?
Köpte 2 till en kompis och mig men han drog sig ur när det var försent att avbeställa 🙁
Ger lite rabatt för den som är intresserad: 4 000kr
Finns strax Norr om Stockholm eller