Quote from Funbeat user on 16 February 2012, 21:14Trist när den inte fungerar. Undra hur många % som har det felet.
Hoppas det går ordna med någon uppdatering.
Min fungerar iaf hur bra som helst och är jätte nöjd.
Trist när den inte fungerar. Undra hur många % som har det felet.
Hoppas det går ordna med någon uppdatering.
Min fungerar iaf hur bra som helst och är jätte nöjd.
Quote from Funbeat user on 28 February 2012, 18:19En 4 km rundan som startar och slutar på samma ställe, småjoggade runt på knappt 30 min
BILD: www.funbeat.se/blogs/show.aspx?Blogid=115826
med barometrisk höjd
BILD: www.funbeat.se/blogs/show.aspx?Blogid=115827
korrigerad höjd enligt kartunderlag
Den
En 4 km rundan som startar och slutar på samma ställe, småjoggade runt på knappt 30 min
BILD: http://www.funbeat.se/blogs/show.aspx?Blogid=115826
med barometrisk höjd
BILD: http://www.funbeat.se/blogs/show.aspx?Blogid=115827
korrigerad höjd enligt kartunderlag
Den
Quote from Funbeat user on 28 February 2012, 23:45Tråkigt att din klocka Strular Patrik!! Jag har uppdaterat min och den fungerar klockrent!
Alla problem som andra nämnt har försvunnit med programuppdateringen!
Tråkigt att din klocka Strular Patrik!! Jag har uppdaterat min och den fungerar klockrent!
Alla problem som andra nämnt har försvunnit med programuppdateringen!
Quote from Funbeat user on 29 February 2012, 05:37Tråkigt Patrik. Vilken klocka kommer du köpa istället? Jag får min 910xt på söndag. Tyvärr dreglar jag fortfarande på en Suunto Ambit.
Tråkigt Patrik. Vilken klocka kommer du köpa istället? Jag får min 910xt på söndag. Tyvärr dreglar jag fortfarande på en Suunto Ambit.
Quote from Funbeat user on 29 February 2012, 06:34dubbelpost..
dubbelpost..
Quote from Funbeat user on 29 February 2012, 11:00Väldigt konstigt att jag har fått 2 ex som strular på precis samma sätt!? Finns dessutom ett forum hos Garmin där flera tar upp samma fel. Dock kollar jag mina filer i sporttracks då det är svårt att se några detaljer i Garmin connect (även om den visar l
Väldigt konstigt att jag har fått 2 ex som strular på precis samma sätt!? Finns dessutom ett forum hos Garmin där flera tar upp samma fel. Dock kollar jag mina filer i sporttracks då det är svårt att se några detaljer i Garmin connect (även om den visar l
Quote from Funbeat user on 29 February 2012, 12:50Suunto Ambit låter helt klart intressant som alternativ till 310XT och 910XT. Att den påstås ha "50hrs in GPS mode" (och "water resistant to 100m") är stort plus eftersom jag tyckt att även de 20hrs batterilängd för 310XT (i realiteten mindre än 20hrs) ha
Suunto Ambit låter helt klart intressant som alternativ till 310XT och 910XT. Att den påstås ha "50hrs in GPS mode" (och "water resistant to 100m") är stort plus eftersom jag tyckt att även de 20hrs batterilängd för 310XT (i realiteten mindre än 20hrs) ha
Quote from Funbeat user on 29 February 2012, 12:54Här är en av dom första genomgångarna:
http://www.highlytunedathletes.com.au/cms/Misc_uploaded_files/htanews/newsletter12/HTA_AmbitReview_P1.pdf
Ser mkt intressant ut!
Här är en av dom första genomgångarna:
Ser mkt intressant ut!
Quote from Funbeat user on 29 February 2012, 13:49Hmm. Tycker synd om min kompis släpar på min Garmin nu. Har man hjärta att sälja den oanvänd tro...
Hmm. Tycker synd om min kompis släpar på min Garmin nu. Har man hjärta att sälja den oanvänd tro...
Quote from Funbeat user on 29 February 2012, 18:55Detta är en ENDAST Garmin tråd!
Vänligen prata Suunto någon annanstans
Detta är en ENDAST Garmin tråd!
Vänligen prata Suunto någon annanstans