Quote from Elias Engqvist on 4 October 2011, 23:36Klocka som räknar bassänglängder och armtag är gammal teknik - en sån klocka har jag haft i 2 år!
Klocka som räknar bassänglängder och armtag är gammal teknik - en sån klocka har jag haft i 2 år!
Quote from Funbeat user on 5 October 2011, 07:03Kan din klocka också skilja mellan simsätten?
Kan din klocka också skilja mellan simsätten?
Quote from Funbeat user on 5 October 2011, 07:50Jag har en idé (som Mini brukar säga), låt oss göra om även den här tråden till en Garmin-flame-tråd. Det vore väl roligt?
Jag tänker köpa en sån här i alla fall. (t+)
Edit säger åt mig att jag borde be om ursäkt för dåligt morgonhumör.
Jag har en idé (som Mini brukar säga), låt oss göra om även den här tråden till en Garmin-flame-tråd. Det vore väl roligt?
Jag tänker köpa en sån här i alla fall. (t+)
Edit säger åt mig att jag borde be om ursäkt för dåligt morgonhumör.
Quote from Elias Engqvist on 5 October 2011, 08:58Magnus: Nej
edit: http://www.swimovate.com/poolmate.html
Magnus: Nej
Quote from Funbeat user on 5 October 2011, 10:19Vad är en Garmin-flame-tråd?
Vad är en Garmin-flame-tråd?
Quote from Funbeat user on 5 October 2011, 10:32En tråd där man flame:ar* Garmin. 😉
* http://en.wikipedia.org/wiki/Flaming_(Internet)
En tråd där man flame:ar* Garmin. 😉
Quote from Funbeat user on 5 October 2011, 10:34Där ser man! Då lärde jag mig ett nytt ord! 😀 Tack Elin! 🙂
Där ser man! Då lärde jag mig ett nytt ord! 😀 Tack Elin! 🙂
Quote from Funbeat user on 5 October 2011, 10:38känner köpsuget komma smygande....när släpps tro? Och när kan den tänkas bli tillgänglig i Sverige?
känner köpsuget komma smygande....när släpps tro? Och när kan den tänkas bli tillgänglig i Sverige?
Quote from Funbeat user on 5 October 2011, 10:54VILL HA. För ett simfreak verkar detta klart spännande. Kommer ev testa den för jogg.se så håll utkik;)
VILL HA. För ett simfreak verkar detta klart spännande. Kommer ev testa den för jogg.se så håll utkik;)
Quote from j sollerman on 5 October 2011, 12:45Verkar som ett måste!
Verkar som ett måste!