Quote from Funbeat user on 5 October 2011, 17:29Hade jag varit simfreak så hade jag velat ha puls under simningen.
Det verkar vara en trevlig klocka men det verkar mest vara den barometriska höjdmätningen som är en signifikant ändring mot 310XT, så jag behåller nog den senare. Har man inget sedan tidi
Hade jag varit simfreak så hade jag velat ha puls under simningen.
Det verkar vara en trevlig klocka men det verkar mest vara den barometriska höjdmätningen som är en signifikant ändring mot 310XT, så jag behåller nog den senare. Har man inget sedan tidi
Quote from Funbeat user on 5 October 2011, 19:21Jo, det hade varit kul med puls i vattnet, men det hade krävt ganska stora ändringar med ett helt annat gränssnitt mot pulsbandet. Jag misstänker att man bedömde att det inte var värt det, vilket jag kan förstå.
Jo, det hade varit kul med puls i vattnet, men det hade krävt ganska stora ändringar med ett helt annat gränssnitt mot pulsbandet. Jag misstänker att man bedömde att det inte var värt det, vilket jag kan förstå.
Quote from Funbeat user on 5 October 2011, 20:06Det kan jag också förstå, fast Polar har ju uppenbarligen gjort en annan bedömning. Det är i alla fall det sista som saknas för att klockan skulle bli en klockren multisportklocka.
Det kan jag också förstå, fast Polar har ju uppenbarligen gjort en annan bedömning. Det är i alla fall det sista som saknas för att klockan skulle bli en klockren multisportklocka.
Quote from Funbeat user on 5 October 2011, 20:21Ska jag välja tar jag hellre distans än puls i poolen dock. Polar RCX5 är ju alternativet, men det går bort för mig när jag kan återanvända fotpod och tre kadenssensorer med 910:an och jag har ingen lust att släpa med mig en separat GPS-pod.
Och jag har
Ska jag välja tar jag hellre distans än puls i poolen dock. Polar RCX5 är ju alternativet, men det går bort för mig när jag kan återanvända fotpod och tre kadenssensorer med 910:an och jag har ingen lust att släpa med mig en separat GPS-pod.
Och jag har
Quote from Funbeat user on 5 October 2011, 20:41Nej just det där armbandsursargumentet har jag svårt att köpa. Varför skulle man vilja gå runt med pulsklockan på armen hela tiden? Då är det väl bättre att satsa på en snygg vanlig klocka istället...
Nej just det där armbandsursargumentet har jag svårt att köpa. Varför skulle man vilja gå runt med pulsklockan på armen hela tiden? Då är det väl bättre att satsa på en snygg vanlig klocka istället...
Quote from Funbeat user on 5 October 2011, 20:44Jag har bokat denna skönhet leverans är som sagt i mitten av november sen har ni pris på klocka samt till tillbehören.
Först till kvar kommer garanterat ta slut...
Här kommer lite godis som ni kan njuta av ikväll/inatt.Garmin® Forerunner® 910XT
Den ulti
Jag har bokat denna skönhet leverans är som sagt i mitten av november sen har ni pris på klocka samt till tillbehören.
Först till kvar kommer garanterat ta slut...
Här kommer lite godis som ni kan njuta av ikväll/inatt.
Garmin® Forerunner® 910XT
Den ulti
Quote from Funbeat user on 5 October 2011, 21:14"Först till kvar kommer garanterat ta slut..."
Öh? Nä. Möjligen får man vänta någon vecka.
"Först till kvar kommer garanterat ta slut..."
Öh? Nä. Möjligen får man vänta någon vecka.
Quote from Funbeat user on 5 October 2011, 21:17Träningseffekt? Som på Suunto?
Träningseffekt? Som på Suunto?
Quote from Elias Engqvist on 5 October 2011, 21:21Det kanske är onödigt att duplicera internet här på funbeat - det är för att slippa det vi har länkar!
Det kanske är onödigt att duplicera internet här på funbeat - det är för att slippa det vi har länkar!
Quote from Funbeat user on 5 October 2011, 21:22Vet inte vad det är Suunto har riktigt, men som jag förstår det kräver det en ANT+ kapabel effektmätare:
"As noted earlier, there have been significant changes in power meter data files – most notably the addition of the TrainingPeaks metrics of TSS (Tra
Vet inte vad det är Suunto har riktigt, men som jag förstår det kräver det en ANT+ kapabel effektmätare:
"As noted earlier, there have been significant changes in power meter data files – most notably the addition of the TrainingPeaks metrics of TSS (Tra