Quote from Funbeat user on 21 July 2011, 15:39Då var det inte nåtgot bra inlägg
Då var det inte nåtgot bra inlägg
Quote from Funbeat user on 21 July 2011, 15:59Det är din subjektiva uppfattning.
Det är din subjektiva uppfattning.
Quote from Funbeat user on 21 July 2011, 16:32Tack för svar, DJ Tricky. Således något att göra en regnig semesterdag.
Tack för svar, DJ Tricky. Således något att göra en regnig semesterdag.
Quote from Funbeat user on 21 July 2011, 17:16Golden Cheetah
Cycling Performance Software for Linux, Mac OS X, and Windows
www.goldencheetah.org/screenshots.html
Golden Cheetah
Cycling Performance Software for Linux, Mac OS X, and Windows
http://www.goldencheetah.org/screenshots.html
Quote from Funbeat user on 21 July 2011, 21:43Jag kan inte bestämma mig vilket som är bättre: SportTracks eller Garmin Connect. Så jag använder båda...
Jag gillar vecko-vyn på Garmin Connect (bra översyn) och möjligheten att planera träningen (träningsmål) och se om man fixar att uppfylla dem. Tyck
Jag kan inte bestämma mig vilket som är bättre: SportTracks eller Garmin Connect. Så jag använder båda...
Jag gillar vecko-vyn på Garmin Connect (bra översyn) och möjligheten att planera träningen (träningsmål) och se om man fixar att uppfylla dem. Tyck
Quote from Funbeat user on 27 July 2011, 23:47Tack för bra tips!
Testar just nu:
Training Peaks
Sporttracks
Golden Cheetah
My Tourbook
Sportietech
Endomondo
Strava
Ride with GPS
och
RunKeeperÅterkommer i denna tråd med synpunkter (+/-).
Garmin TC - är inte värt att installera 😮
/M
Tack för bra tips!
Testar just nu:
Training Peaks
Sporttracks
Golden Cheetah
My Tourbook
Sportietech
Endomondo
Strava
Ride with GPS
och
RunKeeper
Återkommer i denna tråd med synpunkter (+/-).
Garmin TC - är inte värt att installera 😮
/M
Quote from Funbeat user on 30 July 2011, 09:18Marcus R: Det har nu gått 3 dagar. Hur går det? Ge oss feedback (H)
Marcus R: Det har nu gått 3 dagar. Hur går det? Ge oss feedback (H)
Quote from Funbeat user on 30 July 2011, 21:24Även jag är intresserad!
Även jag är intresserad!
Quote from Funbeat user on 30 July 2011, 21:48Marcus: Ta god tid på dig och undersök alla noga. Bättre det än att bara snabbt kolla igenom de olika och få ett halvt svar.
Marcus: Ta god tid på dig och undersök alla noga. Bättre det än att bara snabbt kolla igenom de olika och få ett halvt svar.
Quote from Funbeat user on 30 July 2011, 23:59Ang. Garmin TC, så kan jag hålla med om att det inte är något vidare i jämförelse med Garmin Connect.
Men det finns en anledning till att använda Garmin TC och den anledningen är backup. Ifall Garmin Connect är nere eller strular och man vill kunna föra
Ang. Garmin TC, så kan jag hålla med om att det inte är något vidare i jämförelse med Garmin Connect.
Men det finns en anledning till att använda Garmin TC och den anledningen är backup. Ifall Garmin Connect är nere eller strular och man vill kunna föra