Quote from Funbeat user on 1 August 2011, 12:46Programmering av övningar och överföring av banor, med markeringar som t.ex var man ska svänga höger eller vänster osv är andra orsaker till att använda GTC.
Programmering av övningar och överföring av banor, med markeringar som t.ex var man ska svänga höger eller vänster osv är andra orsaker till att använda GTC.
Quote from Funbeat user on 2 August 2011, 13:25Slut på semestern, tid för jobb och barn gör att det inte blir så många timmar över om man dessutom vill hinna cykla.
Hoppas hinna gå igenom de sista på listan ovan i kväll./M
Slut på semestern, tid för jobb och barn gör att det inte blir så många timmar över om man dessutom vill hinna cykla.
Hoppas hinna gå igenom de sista på listan ovan i kväll.
/M
Quote from Funbeat user on 3 August 2011, 17:13Nu har de ändrat på designen på Connect och jag kan inte editera rundor i Firefox. IE funkar inte alls, men vem använder den? Däremot funkar det i Chrome.
Jag tror att man även lagt till planering av banor(?) (t+)
I Chrome kunde jag också ta bort ett
Nu har de ändrat på designen på Connect och jag kan inte editera rundor i Firefox. IE funkar inte alls, men vem använder den? Däremot funkar det i Chrome.
Jag tror att man även lagt till planering av banor(?) (t+)
I Chrome kunde jag också ta bort ett
Quote from Funbeat user on 3 August 2011, 18:52Ja, de verkar ha lagt till planering av rundor. Tyvärr verkar man inte kunna ladda upp en befintlig, t.ex ifrån gpsies.com ännu.
Ja, de verkar ha lagt till planering av rundor. Tyvärr verkar man inte kunna ladda upp en befintlig, t.ex ifrån gpsies.com ännu.
Quote from Funbeat user on 3 August 2011, 20:08Ken: Tack för tipset om golden cheetah. Har tankat hem och det ser lovande ut.
Ken: Tack för tipset om golden cheetah. Har tankat hem och det ser lovande ut.
Quote from Funbeat user on 3 August 2011, 22:42Wko+ är överlägset om du kör med effektmätare, komplettera med garmin connect så slipper du gräva ner dig i djupa analyser efter ALLA pass.
Firstbeat ATHLETE - Nu är väl detta främst ett program som i nuläget är avsett för löpning och då främst för klock
Wko+ är överlägset om du kör med effektmätare, komplettera med garmin connect så slipper du gräva ner dig i djupa analyser efter ALLA pass.
Firstbeat ATHLETE - Nu är väl detta främst ett program som i nuläget är avsett för löpning och då främst för klock
Quote from Peter Gustavsson on 4 August 2011, 12:20Tycker att Sportrack är det bästa har version 3. Använder även Garmin Connet för back up. Laddar även upp passen här 🙂
Tycker det var värt att betala för Sporttrack för att kunna se träningshistoriken.
Tycker att Sportrack är det bästa har version 3. Använder även Garmin Connet för back up. Laddar även upp passen här 🙂
Tycker det var värt att betala för Sporttrack för att kunna se träningshistoriken.
Quote from Funbeat user on 4 August 2011, 15:29Den nya funktionaliteten på connect verkar ha haft lite problem, för nu har de återgått till den förra versionen:
"Dear Customers, thank you for all your early feedback on the latest version of Garmin Connect. Unfortunately, we’ve identified bugs that ne
Den nya funktionaliteten på connect verkar ha haft lite problem, för nu har de återgått till den förra versionen:
"Dear Customers, thank you for all your early feedback on the latest version of Garmin Connect. Unfortunately, we’ve identified bugs that ne
Quote from Funbeat user on 4 August 2011, 18:22Lite förvirrande sista dagarna.
Lite förvirrande sista dagarna.
Quote from Funbeat user on 4 August 2011, 20:12"Tycker det var värt att betala för Sporttrack för att kunna se träningshistoriken."
Men, jag ser också historiken utan att betala... Eller hur menar du? Vad har ST3 som inte ST(2)? har som är värt att betala för?
Någon som vet var Garmin Connect spar
"Tycker det var värt att betala för Sporttrack för att kunna se träningshistoriken."
Men, jag ser också historiken utan att betala... Eller hur menar du? Vad har ST3 som inte ST(2)? har som är värt att betala för?
Någon som vet var Garmin Connect spar