Quote from Funbeat user on 4 August 2011, 20:34Garmin connect sparar på "nätet". Garmin training center sparar i lokala filer.
Garmin connect sparar på "nätet". Garmin training center sparar i lokala filer.
Quote from Funbeat user on 7 August 2011, 11:44Det som är så bra, tanka upp passet efter träning till GC, sedan kan man pilla in det i FB på jobbet 😉
Det som är så bra, tanka upp passet efter träning till GC, sedan kan man pilla in det i FB på jobbet 😉
Quote from Funbeat user on 8 August 2011, 21:44FY PATRIC!!!
Så skulle jag ALDRIG göra!
Nä ta med klockan till jobbet, vet ja.
FY PATRIC!!!
Så skulle jag ALDRIG göra!
Nä ta med klockan till jobbet, vet ja.
Quote from Funbeat user on 9 August 2011, 14:27Jobbigt när stickan ligger kvar hemma, ännu värre blir det tvärtom på fredagskvällen 🙁
Jobbigt när stickan ligger kvar hemma, ännu värre blir det tvärtom på fredagskvällen 🙁
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 00:20Så, nu var jag klar, det tog lite tid (#)
Utgångspunkten var att jag ville ha något som var lika enkelt att använda som Garmin Connect men där jag kunde få ut lite fler analyser. Främst saknade jag möjligheten till att enkelt kunna segmentera upp rundan
Så, nu var jag klar, det tog lite tid (#)
Utgångspunkten var att jag ville ha något som var lika enkelt att använda som Garmin Connect men där jag kunde få ut lite fler analyser. Främst saknade jag möjligheten till att enkelt kunna segmentera upp rundan
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 00:22Grymt (t+)
Grymt (t+)
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 08:12Kanon! Tackar!
Kanon! Tackar!
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 08:46Vad gäller TrainingPeaks så tycker jag att den är suvränt bra i alla fall om du kör med effektmätare då har i alla fall inte jag hittat något som är i närheten än
Den version av TrainingPeaks som är bra är den som du installerar lokalt på datorn och det
Vad gäller TrainingPeaks så tycker jag att den är suvränt bra i alla fall om du kör med effektmätare då har i alla fall inte jag hittat något som är i närheten än
Den version av TrainingPeaks som är bra är den som du installerar lokalt på datorn och det
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 10:53Tack!
En bra insats får jag lov att säga.
mvh
agron
(som kör TC, GC, FunBeat och jogg)
Tack!
En bra insats får jag lov att säga.
mvh
agron
(som kör TC, GC, FunBeat och jogg)
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 18:17Tack för den noggranna utredningen!
Tack för den noggranna utredningen!