Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatGarmin Connect
You need to log in to create posts and topics.

Passet har genomförts efter att jag kopplat ihop garmin connect och funbeat.

Från och med idag har jag också problem. Gårdagens registrerade pass på GC kom över normalt till Funbeat, men de två pass (pendling till o från jobbet, samma som funkat tidigare utan problem) som jag laddade upp till GC har kommit dit men när jag försöker

Verkar vara någon ny importsnurra för jag såg nu att man inte kommer kunna importera direkt från klockan längre...

Och idag kom pendlingspassen jag gjorde idag över utan problem. Verkar bara vara gårdagens två som strulade alltså.

Körde ett löppass i söndags, importen gick bra förutom att det inte finns någon karta.
I dag försöker jag importera men får "504 Gateway Time-out", Garmin-kopplingen
känns lite skakigt.

Jag har samma problem. Programmet bara väntar tills det att time out gränsen passeras.

Har funkat riktigt bra riktigt länge - men nu när man inte kan importera direkt från klockan längre funkar det inte ens nästan. Kanske dags att överge FunBeat, har inte den minsta lust att sitta en timme varje gång för att försöka överlista systemet och f

Garmin Connect-importen har slutat fungera även för mig idag. När jag trycker på "Starta hämtning" säger den "Inget att hämta", trots att det finns ett nytt pass som inte importerats än. Det har fungerat bra tills idag, så något verkar ha hänt.

Nu har det fungerat nästan i en vecka, men så var det dags igen. Passet finns i Garmin Connect, men Funbeat säger att det inte finns något att hämta.

Jag provade att importera för en liten stund sen och då funkade det hur bra som helst !