Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatGarmin Connect
You need to log in to create posts and topics.

Å jag försöker starta upp kopplingen till Garmin connect, men Funbeat envisas med att hävda att inloggningsuppgifterna är fel trots att de inte är det. Jag har till och med gått in på Garmin och ändrat för att vara säker till 110%, men funkar ändå inte 🙁

En webläsare där du loggar in på funbet och garmin connect i två spearata flikar.
sedan väljer du koppla från funbeat och det sköter sig helt automagiskt.

Nä, kommentarerna från Garmin Connect kommer inte med. Det som kommer är samma data som kommer in till Garmin Connect från enheten.

Var på FB hittar jag " klicka för att koppla GC till Fb"
Roger

Som det står flera ggr i tråden vid det här laget... 😉

Bara originalfilen som laddats upp till Garmin är den som Garmin skickar till Funbeat.

Var ett tag sedan men om jag minns rätt så navigerar du till Importera och klickar på Garmin (överst), är du

Ibland funkar det, ibland får jag meddelande: Aktivitet: inget att hämta....

Idag så reagerade uppladdningen på ett nytt sätt. Jag har inte lyckats ladda upp de senaste 11 passen från Garmin Connect. Jag har fått svaret att det inte finns några pass att ladda upp. Tack och lov så fungerar det fortfarande att ladda direkt från kloc

Jag har lyckats att importera in pass bara ett fåtal gånger. Några gånger genom att klicka "Uppdatera listan" och sen manuellt påbörja hämtning. Andra gånger så importerades passet in automatiskt. Men de allra flesta gånger så går det inte att hämta ett p

Om du inte betalar på Funbeat så måste du hämta dina pass manuellt genom att trycka på "Starta hämtning".
Om det inte finns något att hämta från Garmin Connect får du meddelandet "Inget att hämta".

Har precis börjat försöka synka min klocka igen efter ca ett år av misslyckande. Nu synkar jag mot Garmin Connect. Men jag får bara in dagens pass.
Något tips på hur jag får in äldre pass?