Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatGarmin Connect
You need to log in to create posts and topics.

Samma problem här. Överföringen från klockan till GC fungerar bra. Men från GC till funbeat fungerar det ytterst sporadiskt. Ibland funkar det, ibland inte. Funderar starkt på att antingen byta ut funbeat eller klockan. Fungerar överföringen lika illa frå

För mig funkar det varje gång!

För mig också (t+) - hjälper ju förvisso inte de som har problem, annat än att inge lite hopp?...

Fungerar högst sporadiskt. Har man flera pass så tappas alltid något/några....

Har lyckats att få in några pass på sistone.
När det INTE lyckas så ser det först ut att gå bra, precis som det beskrivs ovan:

"men ibland så får jag svaret inget att hämta och ibland visar den att det finns ett pass att hämta och Funbeat säger också at

Det är väldigt svårt att förstå sig på det här problemet. Jag synkar själv var och varannan dag och har aldrig sett problemet. I samband med att jag nu sitter med multisport-stödet har jag gått igenom koden och säkrat upp vissa passager som eventuellt lös

Garmin 210

Garmin 210

Fenix 3 utan problem!

Garmin 210. Igår indikerade funbeat att det fanns ett pass att ladda ned. Programmet visade också att ett ett pass höll på att laddas ned. Därefter visades att noll pass nedladdats. Ett nytt försök visade att noll pass fanns för nedladdning. Få se om det