Quote from Funbeat user on 10 September 2015, 17:28Garmin ForeRunner 110.
Alldeles nyss så funkade synkningen. Gången innan funkade det inte.
Kan inte komma på vad jag gjorde annorlunda, förmodligen ingenting.
Garmin ForeRunner 110.
Alldeles nyss så funkade synkningen. Gången innan funkade det inte.
Kan inte komma på vad jag gjorde annorlunda, förmodligen ingenting.
Quote from Funbeat user on 10 September 2015, 19:31Idag gick det inte alls. Funbeat svarade att det inte fanns något pass att hämta trots att det ligger på Garmin Connect. Det verkar helt slumpmässigt om det fungerar eller inte. Jag använder 2 olika datorer och har provat med webläsarna Explorer, Edge, Ch
Idag gick det inte alls. Funbeat svarade att det inte fanns något pass att hämta trots att det ligger på Garmin Connect. Det verkar helt slumpmässigt om det fungerar eller inte. Jag använder 2 olika datorer och har provat med webläsarna Explorer, Edge, Ch
Quote from Funbeat user on 11 September 2015, 22:41Röda tråden verkar således vara Garmin 210/110
Röda tråden verkar således vara Garmin 210/110
Quote from Funbeat user on 12 September 2015, 08:50620, 920 och 1000 funkar utmärkt
620, 920 och 1000 funkar utmärkt
Quote from Funbeat user on 12 September 2015, 09:22Ha! Min fru har en 910 och hon har liknade problem som har beskrivits ovan. Ibland fungerar det, och ibland inte.
Ha! Min fru har en 910 och hon har liknade problem som har beskrivits ovan. Ibland fungerar det, och ibland inte.
Quote from Funbeat user on 12 September 2015, 10:04220 funkar numera varje gång.
220 funkar numera varje gång.
Quote from Amanda Wallin on 12 September 2015, 10:56Har 110 och det fungerar sporadiskt. Försöker använda appen istället så är det uppladdat och klart direkt. Nackdelen är att appen ibland stänger av sig, då är det bra att ha klockan i reserv.
Har 110 och det fungerar sporadiskt. Försöker använda appen istället så är det uppladdat och klart direkt. Nackdelen är att appen ibland stänger av sig, då är det bra att ha klockan i reserv.
Quote from Funbeat user on 13 September 2015, 12:30Är det relevant att veta vilken browser som används?
Jag varvar Chrome med FireFox. Jag kan pröva att hålla mig till FireFox 40 ett tag.
Är det relevant att veta vilken browser som används?
Jag varvar Chrome med FireFox. Jag kan pröva att hålla mig till FireFox 40 ett tag.
Quote from Funbeat user on 13 September 2015, 16:08Har aldrig haft några problem med att importera till Funbeat från Garmin Connect!
Jag gör bara så här https://www.youtube.com/watch?v=xRkjiSZlKpQAnvänder Firefox 35.0.1, på en MacBook Air 2014, med OS X Yosemite 10.10.4.
Klockan är en Garmin FR610!
Har aldrig haft några problem med att importera till Funbeat från Garmin Connect!
Jag gör bara så här https://www.youtube.com/watch?v=xRkjiSZlKpQ
Använder Firefox 35.0.1, på en MacBook Air 2014, med OS X Yosemite 10.10.4.
Klockan är en Garmin FR610!
Quote from Funbeat user on 14 September 2015, 10:09Oregon 450 laddar upp GPX-filer och detta verkar inte funka. Har testat att manuellt exportera från GC till fil, men GC vägrar omvandla till GPX till TCX. Min FR70 laddar upp TCX till GC och funkar utmärkt. Min teori är att GPX-filer inte kan exporteras.
Oregon 450 laddar upp GPX-filer och detta verkar inte funka. Har testat att manuellt exportera från GC till fil, men GC vägrar omvandla till GPX till TCX. Min FR70 laddar upp TCX till GC och funkar utmärkt. Min teori är att GPX-filer inte kan exporteras.