Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 21:58Den visar var du sprungit, hur lång tid det tog, vilken takt det blev, hur högt eller lågt du befunnit dig på olika ställen i rundan, visar rundan i fartzoner, importerar din träning till funbeat (viktig funktion), visar fart i realtid, visar takt i realt
Den visar var du sprungit, hur lång tid det tog, vilken takt det blev, hur högt eller lågt du befunnit dig på olika ställen i rundan, visar rundan i fartzoner, importerar din träning till funbeat (viktig funktion), visar fart i realtid, visar takt i realt
Quote from Magnus Gelang on 28 April 2010, 22:09Vad innebär "visar rundan i fartzoner"?
Vad innebär "visar rundan i fartzoner"?
Quote from Magnus Gelang on 28 April 2010, 22:09Förlåt Daniel att jag kapar tråden, men det verkar finnas experter här 🙂
Förlåt Daniel att jag kapar tråden, men det verkar finnas experter här 🙂
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 22:16Experterna finns i Garmingruppen.
Experterna finns i Garmingruppen.
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 22:36Det är helt riktig David.
Och som svar på din fråga Åsa, så får man upp ett diagram i det program som följer med klockan som även visar i vilken fartzon du befunnit dig på i alla ställen i rundan.
Det är helt riktig David.
Och som svar på din fråga Åsa, så får man upp ett diagram i det program som följer med klockan som även visar i vilken fartzon du befunnit dig på i alla ställen i rundan.
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 07:15Helt ok Åsa jag är nöjd med mina svar. Lycka till med träningen. 🙂
Helt ok Åsa jag är nöjd med mina svar. Lycka till med träningen. 🙂
Quote from Magnus Gelang on 29 April 2010, 08:22Tack Erik för alla svar.
Tack Daniel för att jag fick kapa tråden lite 😀
Tack Erik för alla svar.
Tack Daniel för att jag fick kapa tråden lite 😀