Quote from Funbeat user on 8 June 2011, 09:00Om man använder en fotpod till Garmin 305, funkar det att få upp kartbilden var man sprungit nånstans då?
Om man använder en fotpod till Garmin 305, funkar det att få upp kartbilden var man sprungit nånstans då?
Quote from Camilla Höög on 8 June 2011, 09:41Det är GPS:en som loggar position. Så länge du samtidigt har GPS:en påslagen så loggas positionen och du kan se var du varit.
Det är GPS:en som loggar position. Så länge du samtidigt har GPS:en påslagen så loggas positionen och du kan se var du varit.
Quote from Funbeat user on 9 June 2011, 13:20Hej Robert!
Jag ställer in tidspann på mina intervaller och så länge jag håller mig inom det så är Garmin tyst. Annars piper den och det står i displayfönstret att jag springer för fort/långsamt.
Det kanske kan fungera för dig också 🙂
Edit fungerar
Hej Robert!
Jag ställer in tidspann på mina intervaller och så länge jag håller mig inom det så är Garmin tyst. Annars piper den och det står i displayfönstret att jag springer för fort/långsamt.
Det kanske kan fungera för dig också 🙂
Edit fungerar
Quote from Funbeat user on 10 June 2011, 10:53Tack för alla svar!
Tack för alla svar!
Quote from Funbeat user on 21 June 2011, 13:46Hmm. En kanske dum fråga angående Garmin FR 305 och intervaller: Fick precis höra att jag skulle köra intervaller ikväll och har inte min manual med mig, så jag undrade om någon ville vara snäll och svara på om man ska göra några särskilda inställningar i
Hmm. En kanske dum fråga angående Garmin FR 305 och intervaller: Fick precis höra att jag skulle köra intervaller ikväll och har inte min manual med mig, så jag undrade om någon ville vara snäll och svara på om man ska göra några särskilda inställningar i
Quote from Funbeat user on 21 June 2011, 13:48Tryck på lap varje gång du avslutar och börjar ett intervall.
Tryck på lap varje gång du avslutar och börjar ett intervall.
Quote from Funbeat user on 21 June 2011, 13:51Ok. Så enkelt! Tack! 😀
Ok. Så enkelt! Tack! 😀
Quote from Funbeat user on 21 June 2011, 14:19Så enkelt! Tar man sedan etappnumret och delar med två så får man hjälp att komma ihåg hur många intervaller man sprungit. (t+)
Så enkelt! Tar man sedan etappnumret och delar med två så får man hjälp att komma ihåg hur många intervaller man sprungit. (t+)
Quote from Funbeat user on 21 June 2011, 14:28Ok, fast om man har ställt in att den ska regga per kilometer tempo, spelar det någon roll då eller?
Ok, fast om man har ställt in att den ska regga per kilometer tempo, spelar det någon roll då eller?
Quote from Funbeat user on 21 June 2011, 14:42Om dina intervaller överstiger den sträcka du har autolap på. I så fall får man stänga av autolap.
Om dina intervaller överstiger den sträcka du har autolap på. I så fall får man stänga av autolap.