Quote from Funbeat user on 22 June 2011, 13:57Jag tycker att det funkar ganska hyfsat med Virtual Partner på 310. Jag kör intervaller ner till 200m med klockan och får det att funka någorlunda. Om man sätter ett för tajt intervall på hastigheten så kommer det dröja ett litet tag innan den slutar klag
Jag tycker att det funkar ganska hyfsat med Virtual Partner på 310. Jag kör intervaller ner till 200m med klockan och får det att funka någorlunda. Om man sätter ett för tajt intervall på hastigheten så kommer det dröja ett litet tag innan den slutar klag
Quote from Funbeat user on 22 June 2011, 16:08Jo, man kan ju programmera in hela intervallpasset på klockan och låta den styra, men i det här fallet lät det som att det var någon annan som styrde och frågan var hur man gjorde enklast.
Men jag har kört klockstyrda intervallpass och det fungerar utmär
Jo, man kan ju programmera in hela intervallpasset på klockan och låta den styra, men i det här fallet lät det som att det var någon annan som styrde och frågan var hur man gjorde enklast.
Men jag har kört klockstyrda intervallpass och det fungerar utmär
Quote from Funbeat user on 22 June 2011, 16:16Ska testa det där med VP, för igår tyckte jag det var svårt att veta om man höll samma tempo eller ej. Eller rättare sagt hur mycket långsammare man körde.
Ska testa det där med VP, för igår tyckte jag det var svårt att veta om man höll samma tempo eller ej. Eller rättare sagt hur mycket långsammare man körde.