Quote from Funbeat user on 17 June 2009, 23:25Det fixar du lätt 🙂
Det fixar du lätt 🙂
Quote from Funbeat user on 20 June 2009, 21:31Jag har tidigare haft problem med skav från hårda bälten och därför haft ett mjukt till min Polar. Är också sugen på en GF 305 och har testat min sambos bälte och klocka ett antal ggr för att se att det fungerar och det är hur skönt som helst.
Dock måste
Jag har tidigare haft problem med skav från hårda bälten och därför haft ett mjukt till min Polar. Är också sugen på en GF 305 och har testat min sambos bälte och klocka ett antal ggr för att se att det fungerar och det är hur skönt som helst.
Dock måste
Quote from Funbeat user on 20 June 2009, 21:52För mig är pulsbandet för stort. Men det fixar man enkelt med en säkerhetsnål:D
För mig är pulsbandet för stort. Men det fixar man enkelt med en säkerhetsnål:D
Quote from Funbeat user on 20 June 2009, 22:08Jag tjatar vidare om detta enkla tips... Som den kille jag är har jag bara plockat fram sax och symaskin och sytt in banden eftersom när de töjts ut av ålder och slitage. Polar och Garmin alike.
Jag tjatar vidare om detta enkla tips... Som den kille jag är har jag bara plockat fram sax och symaskin och sytt in banden eftersom när de töjts ut av ålder och slitage. Polar och Garmin alike.
Quote from Funbeat user on 21 June 2009, 00:04Är det någon därute som har den nyaste Garmin Forerunner, dvs 405? Eller något annat märke med samma funktioner. Jag är ute efter tre saker, och en fjärde som bonus:
1. Vill mäta distans och hastighet
2. Vill ha intervallfunktioner
3. Måste vara ENKELT at
Är det någon därute som har den nyaste Garmin Forerunner, dvs 405? Eller något annat märke med samma funktioner. Jag är ute efter tre saker, och en fjärde som bonus:
1. Vill mäta distans och hastighet
2. Vill ha intervallfunktioner
3. Måste vara ENKELT at
Quote from ellen olsson on 21 June 2009, 00:09Även om jag aldrig haft minsta problem med min GF 305 så antar jag att samtliga Forerunneralternativ faller på punkt 3 med tanke på det hundratal trådar som startats om olika problem...
Även om jag aldrig haft minsta problem med min GF 305 så antar jag att samtliga Forerunneralternativ faller på punkt 3 med tanke på det hundratal trådar som startats om olika problem...
Quote from Funbeat user on 21 June 2009, 09:03Hej!
Har löpt med både 305:an och senast 405:an. Jag tycker att de är bra klockor båda två. Med i stort sett samma funktioner, men i olika "förpackning" (skalet, vilket i mina ögon är en smaksak)
Till 305:ans försvar kan sägas att jag inte upplevde den
Hej!
Har löpt med både 305:an och senast 405:an. Jag tycker att de är bra klockor båda två. Med i stort sett samma funktioner, men i olika "förpackning" (skalet, vilket i mina ögon är en smaksak)
Till 305:ans försvar kan sägas att jag inte upplevde den
Quote from Funbeat user on 21 June 2009, 10:00http://www.outdoorexperten.se/p-6325-garmin-forerunner-405-hrm.aspx
Här har jag köpt min Garmin 405 efter en hel del letande efter priser m.m.
Är inte heller så intresserad av att läsa instruktioner, men den verkar fungera för mig med mitt lilla tålamod.
http://www.outdoorexperten.se/p-6325-garmin-forerunner-405-hrm.aspx
Här har jag köpt min Garmin 405 efter en hel del letande efter priser m.m.
Är inte heller så intresserad av att läsa instruktioner, men den verkar fungera för mig med mitt lilla tålamod.
Quote from Funbeat user on 21 June 2009, 10:21Visserligen är 405:an mindre än 305:an men LITEN är den då inte, vilket du ju redan misstänkte. Min handled är 18cm vilket väl är normalt och jag tycker klockan sticker ut ändå. Och en sak till... när var det inne med digitala urtavlor? 70-talet?
/peter
Visserligen är 405:an mindre än 305:an men LITEN är den då inte, vilket du ju redan misstänkte. Min handled är 18cm vilket väl är normalt och jag tycker klockan sticker ut ändå. Och en sak till... när var det inne med digitala urtavlor? 70-talet?
/peter
Quote from Funbeat user on 21 June 2009, 13:00Jag använder Garmin 405:an nuförtiden. Hade en Polar förut.
Vad gäller pulsbandet tycker jag att Garmins är bättre. Polars var mjukare och det skavde på slutet, då hade jag sprungit ordentligt med det i fyra år också.
Garmins är inte lika mjukt framtill
Jag använder Garmin 405:an nuförtiden. Hade en Polar förut.
Vad gäller pulsbandet tycker jag att Garmins är bättre. Polars var mjukare och det skavde på slutet, då hade jag sprungit ordentligt med det i fyra år också.
Garmins är inte lika mjukt framtill