Quote from Funbeat user on 21 June 2009, 21:36Enklare intervallfunktioner fixar man direkt i klockan, t.ex. om man vill göra typ uppvärming - ett antal likadana intervaller på tid eller distans, med likadana viloperioder emellan - nedvarvning. Körde ett idag, och det var i alla fall många gånger jobb
Enklare intervallfunktioner fixar man direkt i klockan, t.ex. om man vill göra typ uppvärming - ett antal likadana intervaller på tid eller distans, med likadana viloperioder emellan - nedvarvning. Körde ett idag, och det var i alla fall många gånger jobb
Quote from Funbeat user on 21 June 2009, 23:24När det ändå diskuteras klockor. Nån som vet när Garmin Forerunner 310XT HRM kommer? Är lite sugen på den eftersom den har längre batteritid.
När det ändå diskuteras klockor. Nån som vet när Garmin Forerunner 310XT HRM kommer? Är lite sugen på den eftersom den har längre batteritid.
Quote from Funbeat user on 22 June 2009, 00:49Garmin.se har fått upp info om 310xt nyligen, säkert ett tecken på att den snart kommer.
Garmin.se har fått upp info om 310xt nyligen, säkert ett tecken på att den snart kommer.
Quote from Funbeat user on 22 June 2009, 12:40Ulrika; att använda en GF 305 som en vanlig klocka är väl knappast aktuellt eftersom batteritiden bara är 10 timmar, eller?
Ulrika; att använda en GF 305 som en vanlig klocka är väl knappast aktuellt eftersom batteritiden bara är 10 timmar, eller?
Quote from Funbeat user on 22 June 2009, 13:00Är det något som Ulrika har behov av så är det nog GPS:en. Tiden är mer som en bonus 🙂
Är det något som Ulrika har behov av så är det nog GPS:en. Tiden är mer som en bonus 🙂
Quote from Funbeat user on 22 June 2009, 14:34En 405:a med GPS och backlight avstängda funkar minst en vecka utan laddning.
En 405:a med GPS och backlight avstängda funkar minst en vecka utan laddning.
Quote from Funbeat user on 23 June 2009, 16:59tycker det är jättebra att ha 405:an med GPSn på till vardags. Har en tendens att irrarunt annars 🙂
tycker det är jättebra att ha 405:an med GPSn på till vardags. Har en tendens att irrarunt annars 🙂
Quote from Funbeat user on 25 June 2009, 00:15En fråga angående glaset på klockorna, är det plastglas eller mineralglas (tåligare mot repor) som vanliga klockor? Suuntos T3C t.ex. har plastglas medan T6C har mineralglas. Jag har för mig att Polars modeller har mineralglas också.
En fråga angående glaset på klockorna, är det plastglas eller mineralglas (tåligare mot repor) som vanliga klockor? Suuntos T3C t.ex. har plastglas medan T6C har mineralglas. Jag har för mig att Polars modeller har mineralglas också.