Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning - Lopp och tävlingarGAX100
You need to log in to create posts and topics.

Japp synd, han som har satsat hela året.
Det kommer fler lopp, bra kämpat!

ja, jättetrist för zebbe, men samtidigt bra att han bröt så inte skadan blev värre...

Hoppas det går bra för de andra ute på fältet.

Tusen tack för stödet, det var inget lätt beslut att ta.
Knät "small till" vid ca 30 km och jag kunde bara springa lite i nedförslutningarna. Jag satsade på att gå så effektivt som möjligt och tog mig först till kontrollen vid 42 km. Efter ett snabbt pit

Fredrika vann just damklassen GAX 50 miles på 12:28!!

Stort grattis Fredrika till vinsten. Om jag inte minns fel så debuterade du även på 50 miles. Urstark prestation.

Sebastian, lider med dig. Men beslutet i det läget var klokt. Fanns nog inte mkt o göra o som du säger så är det inte kul att gå. Du har TE

Jag anmälde mig till TEC nyss och hoppas kunna komma i bra form till Uppsala 100.
Löparknät tog mig helt på sängen, även om det slog till på Lidingö Ultra, 5 km innan mål.

Jag har haft problem med hälen sista veckan innan gax och var lite osäker på om de

Du är en riktig kämpe Sebastian. Förr eller senare så tar du dig igenom 100 miles! Supertrist med skadorna. Hoppas de läker snabbt. Vad är det för typ av löparknä du har?

Förra årets TEC var jag sent ute med min anmälan och det var på håret att jag fick

Finns det flera löparknä? 😉 ITBS heter det väl på engelska, dvs stramt ITB som gnider över slemsäcken i knät och irriterar. Känns som en kniv i knät. Varje försök att springa genom smärtan resulterade i att benet bara vek sig och det kändes som benet sle

Sebastian: Du får se det positivt, nu slipper du byta namn på bloggen 😉

Men det är helt rätt inställning att sätta upp nya mål. 100 miles - herregud, det är jättejättelångt - inte konstigt om det är en del bumpor på vägen dit.

Nån som sitter inne med hur det gått för folk? Jag älskar en soft approach på lopp, men nu är jag så sjukt nyfiken på resultaten, mellanrapporter osv att jag saknar en on-line direktrapport...