Quote from Funbeat user on 16 August 2009, 21:41Resultat:
http://web.comhem.se/stefan1/Gax100-20060417/Gax100-Mainpage/Gax100-Results.doc
Kul med ett nytt svenskt rekord också (damer 100 Miles inofficiellt).
Resultat:
http://web.comhem.se/stefan1/Gax100-20060417/Gax100-Mainpage/Gax100-Results.doc
Kul med ett nytt svenskt rekord också (damer 100 Miles inofficiellt).
Quote from Funbeat user on 17 August 2009, 10:03Många fina prestationer. Jättekul med ett nytt svenskt rekord också!
Många fina prestationer. Jättekul med ett nytt svenskt rekord också!
Quote from Funbeat user on 17 August 2009, 10:35Stort grattis till fantastiska prestationer! Verkligen kul att det gick så bra för "internetkändisarna" Fredrika och MarathonMia, ser fram emot bilder och berättelser på bloggarna sen.
Blev riktigt ledsen när jag såg att Sebastian tvingats bryta, har fö
Stort grattis till fantastiska prestationer! Verkligen kul att det gick så bra för "internetkändisarna" Fredrika och MarathonMia, ser fram emot bilder och berättelser på bloggarna sen.
Blev riktigt ledsen när jag såg att Sebastian tvingats bryta, har fö
Quote from Funbeat user on 17 August 2009, 10:54Hemma, vaknat, ledig från jobbet, packat up alla våta/svettiga kläder, försöker samla alla intryck man har fått, men det är inte lätt.
Självklart är jag jätte nöjd med tiden och att klarat av loppet
Om jag har räknat rätt bland statistiken så skulle det v
Hemma, vaknat, ledig från jobbet, packat up alla våta/svettiga kläder, försöker samla alla intryck man har fått, men det är inte lätt.
Självklart är jag jätte nöjd med tiden och att klarat av loppet
Om jag har räknat rätt bland statistiken så skulle det v
Quote from Funbeat user on 17 August 2009, 23:09Äntligen hemma efter en lopp som var helt otroligt vilken underbar natur(förutom dessa berg...)
Stundtals var det jobbigt,mörkt,blöt,kallt, allt man kan tänka sig. Men känslan när jag såg trappan som går över järnvägs stationen och insåg att nu är det
Äntligen hemma efter en lopp som var helt otroligt vilken underbar natur(förutom dessa berg...)
Stundtals var det jobbigt,mörkt,blöt,kallt, allt man kan tänka sig. Men känslan när jag såg trappan som går över järnvägs stationen och insåg att nu är det
Quote from Funbeat user on 17 August 2009, 23:22Låter som ett helt udnerbart lopp. Ska nog vara med nästa år!
Låter som ett helt udnerbart lopp. Ska nog vara med nästa år!
Quote from Funbeat user on 18 August 2009, 00:00RUGGIGT bra gjort!
RUGGIGT bra gjort!
Quote from Funbeat user on 18 August 2009, 07:37Jag håller med Jan-Erik: det tar tid att samla intrycken. Vi fick veta redan i starten att vi är ett gäng idioter och det stärkte nog de flesta av oss. I solskenet vid målgången uppstod en fantastisk gemenskap. Det kändes som om ingen riktigt ville åka he
Jag håller med Jan-Erik: det tar tid att samla intrycken. Vi fick veta redan i starten att vi är ett gäng idioter och det stärkte nog de flesta av oss. I solskenet vid målgången uppstod en fantastisk gemenskap. Det kändes som om ingen riktigt ville åka he
Quote from Funbeat user on 18 August 2009, 08:32visst är det svårt att beskriva vad man varit med om när man gjort något stort? Man delar loppet/upplevelsen med ett antal andra, men det är enormt svårt att sätta ord på känslorna så de oinvigda kan förstå... Allt känns så platt i jämförelse med hur det
visst är det svårt att beskriva vad man varit med om när man gjort något stort? Man delar loppet/upplevelsen med ett antal andra, men det är enormt svårt att sätta ord på känslorna så de oinvigda kan förstå... Allt känns så platt i jämförelse med hur det
Quote from Funbeat user on 18 August 2009, 08:36Hej alla, har inte ens hunnit lägga in passet i träningsdagboken men ville skicka en liten kort hälsning här för att tacka för all pepp både innan och under loppet, samt gratulationer. Det är lite absurt när man just sprungit sitt livs vackraste och häfti
Hej alla, har inte ens hunnit lägga in passet i träningsdagboken men ville skicka en liten kort hälsning här för att tacka för all pepp både innan och under loppet, samt gratulationer. Det är lite absurt när man just sprungit sitt livs vackraste och häfti