Quote from Funbeat user on 13 August 2009, 13:41Jag spanar på möjlighet att vara pacer. Det hade varit roligt att få uppleva ett sånt kraftprov även om man bara upplever en del.
Jag spanar på möjlighet att vara pacer. Det hade varit roligt att få uppleva ett sånt kraftprov även om man bara upplever en del.
Quote from Funbeat user on 13 August 2009, 20:19Kalle: du är så välkommen så (L)
Kalle: du är så välkommen så (L)
Quote from Katarina Lindbäck on 13 August 2009, 21:12Lycka till allihop! Jag är grymt avundsjuk.
Lycka till allihop! Jag är grymt avundsjuk.
Quote from Funbeat user on 13 August 2009, 21:17Och jag är grymt nervös just nu.
Får se om jag lyckas sova något i natt. 🙂
Och jag är grymt nervös just nu.
Får se om jag lyckas sova något i natt. 🙂
Quote from Funbeat user on 13 August 2009, 21:36"Bästa sättet att kunna sova lungt å stilla en natt ....det är en djävla bra å skramlande Väckarklocka,,"...Zlatan Ibrahimovich..!
Eller den hära ;" Sova kan varenda djävel...men att vakna i tid kan nästan ingen"...??!!..Sigmund Freud.
Kom igen nu Janne..
"Bästa sättet att kunna sova lungt å stilla en natt ....det är en djävla bra å skramlande Väckarklocka,,"...Zlatan Ibrahimovich..!
Eller den hära ;" Sova kan varenda djävel...men att vakna i tid kan nästan ingen"...??!!..Sigmund Freud.
Kom igen nu Janne..
Quote from Funbeat user on 14 August 2009, 00:31Lycka till alla hjältar!
Lycka till alla hjältar!
Quote from Funbeat user on 14 August 2009, 08:15Tyvärr får jag ställa in att vara pacer då jag har fått enormt ont i ryggen. Jag kan knappt gå och ännu mindre springa =( Riktigt synd för jag ville verkligen ner och få en känsla av atmosfären.
Tyvärr får jag ställa in att vara pacer då jag har fått enormt ont i ryggen. Jag kan knappt gå och ännu mindre springa =( Riktigt synd för jag ville verkligen ner och få en känsla av atmosfären.
Quote from Funbeat user on 14 August 2009, 18:03Lycka till allihopa! (t+)
Lycka till allihopa! (t+)
Quote from Funbeat user on 15 August 2009, 09:53Min son har tyvärr hamnat på sjukhus och jag kommer inte vara med.
Min son har tyvärr hamnat på sjukhus och jag kommer inte vara med.
Quote from Funbeat user on 15 August 2009, 16:42Anders: Hoppas det inte är något allvarligt, hoppas han kryar på sig!
Lycka till alla ni som springer, ni bör ha kommit några miles nu =)
Anders: Hoppas det inte är något allvarligt, hoppas han kryar på sig!
Lycka till alla ni som springer, ni bör ha kommit några miles nu =)