Quote from Funbeat user on 17 February 2010, 17:04Nej, Jens. Du kan nog vara helt lugn.
Nej, Jens. Du kan nog vara helt lugn.
Quote from Funbeat user on 17 February 2010, 23:14Skulle vara att gummi och plast åldras lite fortare i högre temperatur, men 30 grader är inte så hemskt mycket, det är det ju hela sommaren i riktiga cykelländer...
Skulle vara att gummi och plast åldras lite fortare i högre temperatur, men 30 grader är inte så hemskt mycket, det är det ju hela sommaren i riktiga cykelländer...
Quote from Nils Hylander on 18 February 2010, 15:52Välkommen i cykelträsket Camilla - du blir garanterat fast här!! 😀
Hälsar
/Träsktrollet med två cyklar i vardagsrummet, träningcykel på övervåningen och tre till ute i garaget...
Välkommen i cykelträsket Camilla - du blir garanterat fast här!! 😀
Hälsar
/Träsktrollet med två cyklar i vardagsrummet, träningcykel på övervåningen och tre till ute i garaget...
Quote from Funbeat user on 1 March 2010, 11:09Om man givit sig in i cykelträsket är man fast. Det är det bästa jag gjort och det dyraste. På ett år köpte jag 3 cyklar, massor av tillbehör. Men jag ångrar inget. Det jobbiga är bara att jag vill ha mer och mer.
Och mina cyklar står i olika rum....men
Om man givit sig in i cykelträsket är man fast. Det är det bästa jag gjort och det dyraste. På ett år köpte jag 3 cyklar, massor av tillbehör. Men jag ångrar inget. Det jobbiga är bara att jag vill ha mer och mer.
Och mina cyklar står i olika rum....men