Quote from Funbeat user on 16 February 2010, 18:55Ska ställa upp min också alldeles strax i vardagsrummet och trampa lite... Se om jag kan övertala sambon att kolla på något annat än Emil i Lönneberga bara...
Ska ställa upp min också alldeles strax i vardagsrummet och trampa lite... Se om jag kan övertala sambon att kolla på något annat än Emil i Lönneberga bara...
Quote from Funbeat user on 17 February 2010, 07:23Ställer jag in en cykel i vardagsrummet, så blir det också mitt sovrum om jag tolkat signalerna från frun rätt...
Ställer jag in en cykel i vardagsrummet, så blir det också mitt sovrum om jag tolkat signalerna från frun rätt...
Quote from ellen olsson on 17 February 2010, 07:33Två flugor i en smäll...
Två flugor i en smäll...
Quote from Funbeat user on 17 February 2010, 07:36Cykeln inomhus tenderar att framkalla förvirrade signaler från frun, ja.
Jag lärde mig för länge sedan: Det går över.
Cykeln inomhus tenderar att framkalla förvirrade signaler från frun, ja.
Jag lärde mig för länge sedan: Det går över.
Quote from Funbeat user on 17 February 2010, 09:57Själv har jag inga problem med någon fru, däremot med gubben som undrar varför cyklarna nödvändigtvis måste förvaras inne i huset....
Själv har jag inga problem med någon fru, däremot med gubben som undrar varför cyklarna nödvändigtvis måste förvaras inne i huset....
Quote from Berit Bengtson on 17 February 2010, 10:07Daniel Säfström skrev:
> Ställer jag in en cykel i vardagsrummet,
> så blir det också mitt sovrum om jag tolkat signalerna från frun rätt...Men om det blir två cyklar, varav den ena är hennes?
I slutet av sommaren fick min fru en ny cykel av mig med e
Daniel Säfström skrev:
> Ställer jag in en cykel i vardagsrummet,
> så blir det också mitt sovrum om jag tolkat signalerna från frun rätt...
Men om det blir två cyklar, varav den ena är hennes?
I slutet av sommaren fick min fru en ny cykel av mig med e
Quote from Funbeat user on 17 February 2010, 11:28Lena, ett antal fakta om ramens material, temperaturväxlingar, luftfuktigheten (allt uttryckt i svårbegripliga termer och pseudomått från undersökningar) kombinerat med värdet som kan gå förlorat borde göra susen.
Du kan få lite inspiration från Rockwel
Lena, ett antal fakta om ramens material, temperaturväxlingar, luftfuktigheten (allt uttryckt i svårbegripliga termer och pseudomått från undersökningar) kombinerat med värdet som kan gå förlorat borde göra susen.
Du kan få lite inspiration från Rockwel
Quote from Funbeat user on 17 February 2010, 12:14Mina cyklar och prylar finns i källaren, de har nog aldrig varit uppe i bostadsdelen på huset,
Mina cyklar och prylar finns i källaren, de har nog aldrig varit uppe i bostadsdelen på huset,
Quote from Funbeat user on 17 February 2010, 13:32Hur ofta är du uppe?
Hur ofta är du uppe?
Quote from Funbeat user on 17 February 2010, 16:19Förstår ingenting av vad han sa, vad är kontentan?
Har min cykel i vårt förråd där pannan står och där är det säker runt en 30 grader, bra eller dåligt? Ska man behöva oroa sig om sånt?
Förstår ingenting av vad han sa, vad är kontentan?
Har min cykel i vårt förråd där pannan står och där är det säker runt en 30 grader, bra eller dåligt? Ska man behöva oroa sig om sånt?