Quote from Funbeat user on 15 February 2010, 17:11Varning !!!
Träsket kan vara helt bottenlöst .
(Hur lång du än sjunker, kommer du inte vara ensam där 🙂 )
Varning !!!
Träsket kan vara helt bottenlöst .
(Hur lång du än sjunker, kommer du inte vara ensam där 🙂 )
Quote from Funbeat user on 15 February 2010, 20:03Nisse: I och med min nya drömcykel så tror jag faktiskt att jag börjar få bottenkänning 🙂
Nisse: I och med min nya drömcykel så tror jag faktiskt att jag börjar få bottenkänning 🙂
Quote from Funbeat user on 15 February 2010, 20:25Ja, Nisse, så mycket har jag insett redan. Jag som spelar golf och trodde det var en materialsport, gissar att detta är sju resor värre. Håhå, inga problem vad man skall göra med "alla" pengar framöver mao 😉
Ja, Nisse, så mycket har jag insett redan. Jag som spelar golf och trodde det var en materialsport, gissar att detta är sju resor värre. Håhå, inga problem vad man skall göra med "alla" pengar framöver mao 😉
Quote from Rasmus Olsson on 16 February 2010, 01:41Inga problem alls. Å får du det, är vi flera som gärna hjälper till.
Inga problem alls. Å får du det, är vi flera som gärna hjälper till.
Quote from Funbeat user on 16 February 2010, 10:43Välkommen till träsket! Det är alltid lika kul att se folk som trillar dit. Det var inte länge sedan jag var i din situation och redan nu börjar jag fundera på om det inte är livsnödvändigt att byta upp mig till en kolfiberram, hjulen är redan bytta.
Välkommen till träsket! Det är alltid lika kul att se folk som trillar dit. Det var inte länge sedan jag var i din situation och redan nu börjar jag fundera på om det inte är livsnödvändigt att byta upp mig till en kolfiberram, hjulen är redan bytta.
Quote from Funbeat user on 16 February 2010, 11:08Själv tillbringade jag en stor del av gårdagkvällen surfandes runt på nätet och trillade in på den ena cykelbloggen efter den andra. Det finns verkligen hur mycket som helst att läsa om när man är en gröngöling, himla intressant. Gissar att jag hamnar där
Själv tillbringade jag en stor del av gårdagkvällen surfandes runt på nätet och trillade in på den ena cykelbloggen efter den andra. Det finns verkligen hur mycket som helst att läsa om när man är en gröngöling, himla intressant. Gissar att jag hamnar där
Quote from Rasmus Olsson on 16 February 2010, 11:13Du har väl läst min sadelskola? http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=437639
Du har väl läst min sadelskola? http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=437639
Quote from Funbeat user on 16 February 2010, 11:19Det dyraste är inte prylarna utan hur man använder dem.
Det är resor, lopp och fika som kostar .... (H)
Det dyraste är inte prylarna utan hur man använder dem.
Det är resor, lopp och fika som kostar .... (H)
Quote from Funbeat user on 16 February 2010, 11:25Camilla: det där med surfande ... det gäller bara nu.
Snart, när det eländiga underlaget har smält bort, ... så börjar det roliga ... att trampa.
Då, när man kommer hem, helt utslagen, kan det vara skönt att ligga en stund på soffan med nätdatorn på mag
Camilla: det där med surfande ... det gäller bara nu.
Snart, när det eländiga underlaget har smält bort, ... så börjar det roliga ... att trampa.
Då, när man kommer hem, helt utslagen, kan det vara skönt att ligga en stund på soffan med nätdatorn på mag
Quote from Funbeat user on 16 February 2010, 14:14Ja, Bruse det har jag faktiskt 😉 Men jag gissar att det får bli några gånger till när man väl kan bara använda cykeln och får känna på hur det känns, lättare att inse vilka inställningar man kan behöva göra då gissar jag. Annars kan du räkna med att bli
Ja, Bruse det har jag faktiskt 😉 Men jag gissar att det får bli några gånger till när man väl kan bara använda cykeln och får känna på hur det känns, lättare att inse vilka inställningar man kan behöva göra då gissar jag. Annars kan du räkna med att bli