Quote from Rasmus Olsson on 14 February 2010, 19:55Jag kör enbart svarta strumpor. Ja, allt är svart, mer praktiskt när jag tvättar.
Jag kör enbart svarta strumpor. Ja, allt är svart, mer praktiskt när jag tvättar.
Quote from Funbeat user on 14 February 2010, 20:17Lyssna inte på dom 😀
http://www.funnythings.se/shop/index.php?target=products&product_id=3665 (t+)
Lyssna inte på dom 😀
http://www.funnythings.se/shop/index.php?target=products&product_id=3665 (t+)
Quote from Funbeat user on 14 February 2010, 21:33äähhh kör med vilka strumpor du vill, gärna såna som sticker i ögonen på gubbarna 🙂
Så här ser mina favvosar ut
BILD:www.wiggle.co.uk/images/sg-peace-med.jpg
äähhh kör med vilka strumpor du vill, gärna såna som sticker i ögonen på gubbarna 🙂
Så här ser mina favvosar ut
BILD:www.wiggle.co.uk/images/sg-peace-med.jpg
Quote from ellen olsson on 14 February 2010, 21:38Örk! Rött kort direkt.
Örk! Rött kort direkt.
Quote from Funbeat user on 14 February 2010, 22:36Lite nervös inför vätternrundan... Hoppas man inte bli tagen av stilpolisen efter vägen...
Lite nervös inför vätternrundan... Hoppas man inte bli tagen av stilpolisen efter vägen...
Quote from Lena O on 15 February 2010, 07:24Använder ni strumpor??
Använder ni strumpor??
Quote from Funbeat user on 15 February 2010, 07:28Ja, jag har inte äns riktiga cykelskor... Hur ska jag klara mig runt pölen utan att bli arresterad...
Ja, jag har inte äns riktiga cykelskor... Hur ska jag klara mig runt pölen utan att bli arresterad...
Quote from Lena O on 15 February 2010, 07:30cykla fortare 😉
cykla fortare 😉
Quote from Funbeat user on 15 February 2010, 07:32Haha, ja det var en bra lösning. Håller jag tillräckligt hög kadens kanske jag inte behöver raka benen heller, ingen som hinner se dom ändå 😉
Haha, ja det var en bra lösning. Håller jag tillräckligt hög kadens kanske jag inte behöver raka benen heller, ingen som hinner se dom ändå 😉
Quote from Funbeat user on 15 February 2010, 15:25Stilpolisen säger: svart för MTB och vitt för racer.
Välkommen in i träsket Camilla!
Stilpolisen säger: svart för MTB och vitt för racer.
Välkommen in i träsket Camilla!