Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelGett mig in i träsket
You need to log in to create posts and topics.

Fast det är lättare att ställa in en cykel med verktyg i handen, än en dator.

Den nya cykeln i vardagsrummet?

Amatör.

Jag har min nya i sovrummet.

Henrik, talar du bara i singularis? Mohahaha. Jag har 6,5 cyklar i vardagsrummet och 2,5 i förrådet. Men så är jag singel också...

Hmm, jag har ju en MTB också, men den står i kallgaraget... Jag har sambo som klagar på att det blåser kallt när jag sitter på trainern i vardagsrummet och vi kollar på TV. Måste ju ha en golvfläkt annars smälter man väl 🙂

Bruse, har du bildbevis? skulle va kul att se 🙂

Jens: 3 av 4 har flyttat ut (frun är kvar). Det finns ett liv efteråt.

Min dotter gav mig mycket kritik för det senaste inköpet. Vi gick igenom hennes inköp av skor, väskor, kläder ... hon är mindre kritisk nu. Hon måste dra till med alla cyklar som köpt

Förstår vad du menar, stämmer mer in på min fru. Skönt att det finns hopp, får skjuta på proffsdrömmarna några år tror jag.
Tycker inte att cykling är så jättedyrt för att vara en hobby om man håller det på rimlig nivå dvs, tänk bara på vad en motorcykel

Ja, cykeln är inte en kostnad. Det är en investering (hälsan).

Sedan kan man diskutera vår psykisk hälsa när vi verkligen kommer igång, men det är bara för att visa att vi är mänskliga.

Daniel, jag bor i en etta så mitt vardagsrum är mao också mitt sovrum 😉 Så ja, min cykel står väl i sovrummet också då!

Så, nu står den i vardagsrummet 😀