Quote from Funbeat user on 4 January 2008, 16:55Främsta argumentet för mig att köpa GF405 är för att få en mindre klocka, GF305 är helt enkelt för otymplig och stor tycker jag.
Främsta argumentet för mig att köpa GF405 är för att få en mindre klocka, GF305 är helt enkelt för otymplig och stor tycker jag.
Quote from Funbeat user on 4 January 2008, 18:54FÖR OSS SOM VARIT MED "NÅGRA ÅR" OCH BEHÖVER GLASÖGON TILL DET MESTA 🙂 ÄR 305:AN FORTFARANDE OUMBÄRLIG EFTERSOM MAN SER ALL ÖNSKVÄRD INFORMATION MEDAN MAN SPRINGER. I ÖVRIGT TYCKER JAG ATT 405 VERKAR TILLTALANDE.
FÖR OSS SOM VARIT MED "NÅGRA ÅR" OCH BEHÖVER GLASÖGON TILL DET MESTA 🙂 ÄR 305:AN FORTFARANDE OUMBÄRLIG EFTERSOM MAN SER ALL ÖNSKVÄRD INFORMATION MEDAN MAN SPRINGER. I ÖVRIGT TYCKER JAG ATT 405 VERKAR TILLTALANDE.
Quote from Camilla Höög on 4 January 2008, 20:00Jag önskar gärna en 306:a (uppföljaren i min fantasi) med jätteskärm ungefär som 305 edge så man kan se lite mer info istället för bara 4 fält.
Jag önskar gärna en 306:a (uppföljaren i min fantasi) med jätteskärm ungefär som 305 edge så man kan se lite mer info istället för bara 4 fält.
Quote from Funbeat user on 5 January 2008, 10:45Men:
- kortare batteritid
- inte mer minne
- fortfarande kan man inte simma med den
- ingen barometer för bättre höjdmätning (eller?)Verkar mest som de koncentrerat sig på att göra den mindre. lite trist att man inte utvecklat funktionerna 🙁
Men:
- kortare batteritid
- inte mer minne
- fortfarande kan man inte simma med den
- ingen barometer för bättre höjdmätning (eller?)
Verkar mest som de koncentrerat sig på att göra den mindre. lite trist att man inte utvecklat funktionerna 🙁
Quote from Camilla Höög on 5 January 2008, 11:04Korrekt, ingen barometer.
De verkar mest ha tagit 305:an, tagit bort några funktioner och gjort den mindre.
Det kanske är så att 305:an är så bra att det är svårt att utveckla den på något vettigt sätt.
Korrekt, ingen barometer.
De verkar mest ha tagit 305:an, tagit bort några funktioner och gjort den mindre.
Det kanske är så att 305:an är så bra att det är svårt att utveckla den på något vettigt sätt.
Quote from Funbeat user on 5 January 2008, 12:28De har ju gjort det mer till en klocka än en löparklocka.
Inte vattentät är något jag håller med om, det borde gå att fixa tycker jag.Annars så är jag mycket nöjd med att de har koncentrerat sig på att göra den mindre och tro mig det tar mycket kraft at
De har ju gjort det mer till en klocka än en löparklocka.
Inte vattentät är något jag håller med om, det borde gå att fixa tycker jag.
Annars så är jag mycket nöjd med att de har koncentrerat sig på att göra den mindre och tro mig det tar mycket kraft at
Quote from Lena Bjerlöw on 6 January 2008, 14:41Oooh ny pryl! Den var ju riktigt snygg! Vill haaa! 🙂 Synd man inte bor kvar i USA. (#)
Oooh ny pryl! Den var ju riktigt snygg! Vill haaa! 🙂 Synd man inte bor kvar i USA. (#)
Quote from Funbeat user on 6 January 2008, 15:06Jag föredrar själv en klocka med stor display. Är mkt nöjd med min GF 201 och har märkt att det till och med på den stora displayen ibland kan vara svårt att läsa av den tex vid gryning eller skymning. Även vid ojämnt löpunderlag då man bara kan slänga en
Jag föredrar själv en klocka med stor display. Är mkt nöjd med min GF 201 och har märkt att det till och med på den stora displayen ibland kan vara svårt att läsa av den tex vid gryning eller skymning. Även vid ojämnt löpunderlag då man bara kan slänga en
Quote from Funbeat user on 18 January 2008, 09:30Jag tycker 405:an är ett steg framåt för Garmin om man vill ha en snygg klocka oxå. Det jag saknar och skulle önska är bl.a. längre batteritid.
Om Garmin tog fram en modell med separat GPS-mottagare så kunde klockan vara ännu mindre och med mycket lång b
Jag tycker 405:an är ett steg framåt för Garmin om man vill ha en snygg klocka oxå. Det jag saknar och skulle önska är bl.a. längre batteritid.
Om Garmin tog fram en modell med separat GPS-mottagare så kunde klockan vara ännu mindre och med mycket lång b
Quote from Funbeat user on 18 January 2008, 09:36Soteleden (bohuslän), Skatåsterrängen (GBG), Änggårdsbergen (GBG), Runt Sommen (Östergötland/småland) är exempel på skogsterräng där min 305:a funkat felfritt. (=aldrig tappat kontakten)
Däremot bland Frankfurts skyskrapor fick den fullständigt fnatt!
Soteleden (bohuslän), Skatåsterrängen (GBG), Änggårdsbergen (GBG), Runt Sommen (Östergötland/småland) är exempel på skogsterräng där min 305:a funkat felfritt. (=aldrig tappat kontakten)
Däremot bland Frankfurts skyskrapor fick den fullständigt fnatt!