Quote from Camilla Höög on 24 March 2008, 16:00Alla program laddas hem via hemsidan.
En länk till den info du pratar är önskvärt.
Garmin Training Center (GTC) för Mac finns.
GTC fungerar väl inte ens för 405 idag?
Går det ens att köpa en 405:a än?
Alla program laddas hem via hemsidan.
En länk till den info du pratar är önskvärt.
Garmin Training Center (GTC) för Mac finns.
GTC fungerar väl inte ens för 405 idag?
Går det ens att köpa en 405:a än?
Quote from Funbeat user on 24 March 2008, 16:30Länken kommer här. Klicka på Specs och kolla längst ner på sidan.
https://buy.garmin.com/shop/shop.do?cID=142&pID=11039Jag såg leveransdatum i vecka 18 på nåt av alla ställen jag kollat på, minns inte vilket just nu. Så jag är för en gångs skull ute i
Länken kommer här. Klicka på Specs och kolla längst ner på sidan.
https://buy.garmin.com/shop/shop.do?cID=142&pID=11039
Jag såg leveransdatum i vecka 18 på nåt av alla ställen jag kollat på, minns inte vilket just nu. Så jag är för en gångs skull ute i
Quote from Camilla Höög on 24 March 2008, 16:37405 är så ny så att det är ytterst få som kan säga något definitivt. Fråga Garmin så får du förhoppningsvis mer pålitliga svar.
405 är så ny så att det är ytterst få som kan säga något definitivt. Fråga Garmin så får du förhoppningsvis mer pålitliga svar.
Quote from Funbeat user on 24 March 2008, 16:38Får nog göra det. Tack både Anders och Börje för era inlägg.
Får nog göra det. Tack både Anders och Börje för era inlägg.
Quote from Funbeat user on 24 March 2008, 16:39Jag var i Boston förra veckan på semester och frågade flertalet människor där i sportaffärer (inklusive Bill Rodgers himself, stenhård gubbe!) och de sa alla att klockan kommer ha premiär på mässan som är i anknytning till Boston Marathon och kommer vara
Jag var i Boston förra veckan på semester och frågade flertalet människor där i sportaffärer (inklusive Bill Rodgers himself, stenhård gubbe!) och de sa alla att klockan kommer ha premiär på mässan som är i anknytning till Boston Marathon och kommer vara
Quote from Funbeat user on 24 March 2008, 17:18Verkar iaf vara en ENORM arbetskraftsbrist i Japan, eller om det är Kina tillverkningen ligger i, när det tar så jäkla lång tid att tillverka några klockor. Suck...
Verkar iaf vara en ENORM arbetskraftsbrist i Japan, eller om det är Kina tillverkningen ligger i, när det tar så jäkla lång tid att tillverka några klockor. Suck...
Quote from Funbeat user on 24 March 2008, 18:45Med erfarenhet av utveckling av hårdvara/mjukvara så är chansen rätt stor att det ej är tillverkningen som tar tid, utan det har antagligen dykt upp lite buggar sent i projektet som har försenat den. Det är inte helt ovanligt att man hittar lite saker i s
Med erfarenhet av utveckling av hårdvara/mjukvara så är chansen rätt stor att det ej är tillverkningen som tar tid, utan det har antagligen dykt upp lite buggar sent i projektet som har försenat den. Det är inte helt ovanligt att man hittar lite saker i s
Quote from Funbeat user on 24 March 2008, 19:16Japp, skall bli riktigt skoj.
Japp, skall bli riktigt skoj.
Quote from Funbeat user on 26 March 2008, 09:54J-E; Jag köpte 305 för att få en enhet. Jag vill inte ha en gpspod på armen plus klockan.
Om du vill ha mer klocklikt och separat gps så kan du ju alltid kolla på Suuntos modeller!
J-E; Jag köpte 305 för att få en enhet. Jag vill inte ha en gpspod på armen plus klockan.
Om du vill ha mer klocklikt och separat gps så kan du ju alltid kolla på Suuntos modeller!
Quote from Linnea Persson on 26 March 2008, 10:21Jag läste nånstans att 405:an inte har GPS, stämmer det? Det är ju nästan så man får hoppas att det är så, ekonomin i vår tillåter inte riktigt den typen av inköp.
Jag läste nånstans att 405:an inte har GPS, stämmer det? Det är ju nästan så man får hoppas att det är så, ekonomin i vår tillåter inte riktigt den typen av inköp.