Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningGF 405, Nu är den här!
You need to log in to create posts and topics.

Alla program laddas hem via hemsidan.

En länk till den info du pratar är önskvärt.

Garmin Training Center (GTC) för Mac finns.
GTC fungerar väl inte ens för 405 idag?
Går det ens att köpa en 405:a än?

Länken kommer här. Klicka på Specs och kolla längst ner på sidan.
https://buy.garmin.com/shop/shop.do?cID=142&pID=11039

Jag såg leveransdatum i vecka 18 på nåt av alla ställen jag kollat på, minns inte vilket just nu. Så jag är för en gångs skull ute i

405 är så ny så att det är ytterst få som kan säga något definitivt. Fråga Garmin så får du förhoppningsvis mer pålitliga svar.

Får nog göra det. Tack både Anders och Börje för era inlägg.

Jag var i Boston förra veckan på semester och frågade flertalet människor där i sportaffärer (inklusive Bill Rodgers himself, stenhård gubbe!) och de sa alla att klockan kommer ha premiär på mässan som är i anknytning till Boston Marathon och kommer vara

Verkar iaf vara en ENORM arbetskraftsbrist i Japan, eller om det är Kina tillverkningen ligger i, när det tar så jäkla lång tid att tillverka några klockor. Suck...

Med erfarenhet av utveckling av hårdvara/mjukvara så är chansen rätt stor att det ej är tillverkningen som tar tid, utan det har antagligen dykt upp lite buggar sent i projektet som har försenat den. Det är inte helt ovanligt att man hittar lite saker i s

Japp, skall bli riktigt skoj.

J-E; Jag köpte 305 för att få en enhet. Jag vill inte ha en gpspod på armen plus klockan.

Om du vill ha mer klocklikt och separat gps så kan du ju alltid kolla på Suuntos modeller!

Jag läste nånstans att 405:an inte har GPS, stämmer det? Det är ju nästan så man får hoppas att det är så, ekonomin i vår tillåter inte riktigt den typen av inköp.