Quote from Funbeat user on 26 March 2008, 10:26Tur man har gratis kartor över Skåne så man hittar hem.
Tur man har gratis kartor över Skåne så man hittar hem.
Quote from Funbeat user on 26 March 2008, 10:59Mimmi - Visst har 405:an GPS. Dock verkar Suunto använda gps-pod likt jag har använt gamla militära trådmätare för att mäta avstånd. dvs man måste fortfarande ha kompass för att veta vilken riktning man rör sig. Urbota dumt enligt mig. Men jag är inte så
Mimmi - Visst har 405:an GPS. Dock verkar Suunto använda gps-pod likt jag har använt gamla militära trådmätare för att mäta avstånd. dvs man måste fortfarande ha kompass för att veta vilken riktning man rör sig. Urbota dumt enligt mig. Men jag är inte så
Quote from Linnea Persson on 26 March 2008, 12:02Attans! Nu blev jag ju riktigt sugen på en sån, jag får nog strukturera om budgeten, hmm, ett garage kanske inte är så viktigt...
Attans! Nu blev jag ju riktigt sugen på en sån, jag får nog strukturera om budgeten, hmm, ett garage kanske inte är så viktigt...
Quote from Funbeat user on 26 March 2008, 16:44Peter E.
Kul att Du se att Du är i farten. Hur går det med musklerna? Är det fortfarande vila eller har Du kunnat smyga igång lite?
Hoppas på det senare!
Mvh / Harald
Peter E.
Kul att Du se att Du är i farten. Hur går det med musklerna? Är det fortfarande vila eller har Du kunnat smyga igång lite?
Hoppas på det senare!
Mvh / Harald
Quote from Funbeat user on 26 March 2008, 20:09Harald;
Tackar som frågar! Jag är så smått igång igen. Blivit friskförklarad i vaden, men har fortfarande rejäla känningar så jag är tvungen att ta det väääldigt lugnt.. Får se till att cykla promenera och så förhoppingsvis löpträning 2ggr/vecka.
/Peter
Harald;
Tackar som frågar! Jag är så smått igång igen. Blivit friskförklarad i vaden, men har fortfarande rejäla känningar så jag är tvungen att ta det väääldigt lugnt.. Får se till att cykla promenera och så förhoppingsvis löpträning 2ggr/vecka.
/Peter
Quote from Funbeat user on 12 April 2008, 12:02Så ja, nu har Garmin bekräftat att den släpps på Boston Marathon (21 april) så den borde dyka upp i Sverige någon vecka senare. Jag kan tipsa om att outdoorexperten har HRM-varianten för 3200 SEK. Det innebär drygt 3 veckor till sen har jag min bebis!
Så ja, nu har Garmin bekräftat att den släpps på Boston Marathon (21 april) så den borde dyka upp i Sverige någon vecka senare. Jag kan tipsa om att outdoorexperten har HRM-varianten för 3200 SEK. Det innebär drygt 3 veckor till sen har jag min bebis!
Quote from Funbeat user on 12 April 2008, 13:45hmmm insåg att det är billigare att köpa den från usa nu när dollarns är låg. 299.99 USD är ju det rekomenderade priset från garmin. blir kring 1700 svenska ju.
hmmm insåg att det är billigare att köpa den från usa nu när dollarns är låg. 299.99 USD är ju det rekomenderade priset från garmin. blir kring 1700 svenska ju.
Quote from Therese Linner on 12 April 2008, 13:57Anneli, är inte 299 dollar för den utan pulsmätare?
Anneli, är inte 299 dollar för den utan pulsmätare?
Quote from Funbeat user on 12 April 2008, 13:59Glöm dock inte att den blir runt 30% dyrare om den fastnar i tullen.
Man ska betala moms och tull när man importerar från USA. Har du tur så slinker din beställning igenom. Annars kan det kanske vara läge att försöka hitta en leverantör inom EU med tanke
Glöm dock inte att den blir runt 30% dyrare om den fastnar i tullen.
Man ska betala moms och tull när man importerar från USA. Har du tur så slinker din beställning igenom. Annars kan det kanske vara läge att försöka hitta en leverantör inom EU med tanke
Quote from Funbeat user on 12 April 2008, 15:06299$ är utan pulsband men har du en 305 kan du använda samma pulsband.
Det är billigare att beställa från USA men det är två grejor som gjorde att jag inte beställde från USA och det är:
-Ingen garanti, folk har haft problem med Garmin som inte vill ge ga
299$ är utan pulsband men har du en 305 kan du använda samma pulsband.
Det är billigare att beställa från USA men det är två grejor som gjorde att jag inte beställde från USA och det är:
-Ingen garanti, folk har haft problem med Garmin som inte vill ge ga