Quote from Guest on 2 January 2011, 20:43Som rubriken säger.
Jag vill kunna ge tummen upp direkt på den kommentar jag gillar. Jag vill inte behöva gilla hela tråden och fronta det på facebook utan bara gilla det specifika inlägget i tråden!Och nu vill jag inte ha tipset om tummen upp som jag s
Som rubriken säger.
Jag vill kunna ge tummen upp direkt på den kommentar jag gillar. Jag vill inte behöva gilla hela tråden och fronta det på facebook utan bara gilla det specifika inlägget i tråden!
Och nu vill jag inte ha tipset om tummen upp som jag s
Quote from Funbeat user on 2 January 2011, 20:53Som på facebook?
Som på facebook?
Quote from Funbeat user on 2 January 2011, 21:22Men du kan ju skriva "Gillar" i en kommentar. Alternativt flagga första inlägget.
Men du kan ju skriva "Gillar" i en kommentar. Alternativt flagga första inlägget.
Quote from Funbeat user on 2 January 2011, 23:51Förlåt Peter, men varför måste hela världen se ut/funka som facebook? *begriper verkligen inte*
Förlåt Peter, men varför måste hela världen se ut/funka som facebook? *begriper verkligen inte*
Quote from Funbeat user on 3 January 2011, 00:50Är helt på Jessies linje. Finns ingen anledning att världen utanför Facebook ska vara Facebookkompatibel.
Är helt på Jessies linje. Finns ingen anledning att världen utanför Facebook ska vara Facebookkompatibel.
Quote from Funbeat user on 3 January 2011, 00:55Men om man kollar på aftonbladet.se precis nu så kan man se att personer rekommenderar "FN ska undersöka tips om massgrav i Elfenbenskusten". http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8359731.ab
Det är ju då kanske inte så bra om någon vän tror att det in
Men om man kollar på aftonbladet.se precis nu så kan man se att personer rekommenderar "FN ska undersöka tips om massgrav i Elfenbenskusten". http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8359731.ab
Det är ju då kanske inte så bra om någon vän tror att det in
Quote from Funbeat user on 3 January 2011, 05:17Det var inte facebook som började med den typen av poängsättning av inlägg.
Det var inte facebook som började med den typen av poängsättning av inlägg.
Quote from Funbeat user on 3 January 2011, 08:10Det skrev jag inte heller Fredrik. *påpekar vänligt men bestämt*
Det skrev jag inte heller Fredrik. *påpekar vänligt men bestämt*
Quote from Funbeat user on 3 January 2011, 08:57Nej, inte du Jessie, men andra verkar tro att man vill göra så bara för att fejjan har en liknande funktion.
Nej, inte du Jessie, men andra verkar tro att man vill göra så bara för att fejjan har en liknande funktion.
Quote from Funbeat user on 3 January 2011, 18:55Men är det en dålig idé?
Och jag är inte ute efter att flagga tråden, utan jag vill kunna uppmärksamma en väldigt bra kommentar. Tråden som sådant kanske inte är att spara till eftervärlden, men jag vill kunna ge credit till den som skrev en bra komment
Men är det en dålig idé?
Och jag är inte ute efter att flagga tråden, utan jag vill kunna uppmärksamma en väldigt bra kommentar. Tråden som sådant kanske inte är att spara till eftervärlden, men jag vill kunna ge credit till den som skrev en bra komment