Quote from Funbeat user on 3 January 2011, 18:57Jag kanske var otydlig inser jag, nej, jag tycker att det är en ganska bra idé.
Att fejjan har en liknande funktion tycker jag inte är ett skäl till att inte ha det är det jag försöker säga. Sedan vet jag å andra sidan inte om det är så viktigt.
Jag kanske var otydlig inser jag, nej, jag tycker att det är en ganska bra idé.
Att fejjan har en liknande funktion tycker jag inte är ett skäl till att inte ha det är det jag försöker säga. Sedan vet jag å andra sidan inte om det är så viktigt.
Quote from Funbeat user on 3 January 2011, 19:06Det fungerar att skicka PM med uppmuntrande tillrop.
Det fungerar att skicka PM med uppmuntrande tillrop.
Quote from Funbeat user on 3 January 2011, 19:39Ja, David, det gör det. Men... Det var inte det jag var ute efter. jag ville på ett snabbt sätt visa kommentarskrivaren min uppskattning för det h*n just skrev!
Sen har jag ingen aning om ifall det är svårt att man visar namn på de som har visat sin upp
Ja, David, det gör det. Men... Det var inte det jag var ute efter. jag ville på ett snabbt sätt visa kommentarskrivaren min uppskattning för det h*n just skrev!
Sen har jag ingen aning om ifall det är svårt att man visar namn på de som har visat sin upp
Quote from Funbeat user on 3 January 2011, 19:41Den här diskussionen är återkommande.
Den här diskussionen är återkommande.
Quote from Funbeat user on 3 January 2011, 19:56Jag ogillar idén.
Ska jag uttrycka det aningen bryskt så kan man väl istället vara tyst om man inte har något att säga. Och att bara gilla det någon nyss skrev innebär ju just det.
Gillar man något tycker jag det är snyggt om man utvecklar mer vad det är
Jag ogillar idén.
Ska jag uttrycka det aningen bryskt så kan man väl istället vara tyst om man inte har något att säga. Och att bara gilla det någon nyss skrev innebär ju just det.
Gillar man något tycker jag det är snyggt om man utvecklar mer vad det är
Quote from Funbeat user on 3 January 2011, 20:06Är den återkommande? jag har inte sett det. Sorry i så fall.
ang att inte ha något att säga. Självklart är det väl fint att alltid kunna utveckla vidare en bra tanke. Men ska jag inte få, på ett enkelt sätt, kunna uttrycka min uppskattning för ett i mitt
Är den återkommande? jag har inte sett det. Sorry i så fall.
ang att inte ha något att säga. Självklart är det väl fint att alltid kunna utveckla vidare en bra tanke. Men ska jag inte få, på ett enkelt sätt, kunna uttrycka min uppskattning för ett i mitt
Quote from Funbeat user on 3 January 2011, 20:08Meningen med en diskussion är att ha åsikter o argument och inte trycka på en omröstningsknapp.
Meningen med en diskussion är att ha åsikter o argument och inte trycka på en omröstningsknapp.
Quote from Funbeat user on 3 January 2011, 20:16Men du tror väl fortfarande inte att diskussion skulle dö ut efter några få inlägg? Däremot så skulle kanske en 300-inläggs diskussion kunna reduceras till hälften?
Men du tror väl fortfarande inte att diskussion skulle dö ut efter några få inlägg? Däremot så skulle kanske en 300-inläggs diskussion kunna reduceras till hälften?
Quote from Funbeat user on 3 January 2011, 20:18Brukar du bara hålla med andra utan att ha egna åsikter?
Brukar du bara hålla med andra utan att ha egna åsikter?
Quote from Funbeat user on 3 January 2011, 20:25Se till att inte gilla fel saker bara!
http://www.dn.se/nyheter/sverige/inlagg-pa-facebook-kostade-jobbet
Till det roliga är att jag under förra veckan hörde att en universitetslärare under föreläsning sagt till sina studenter att "Skaffar ni inte Faceb
Se till att inte gilla fel saker bara!
http://www.dn.se/nyheter/sverige/inlagg-pa-facebook-kostade-jobbet
Till det roliga är att jag under förra veckan hörde att en universitetslärare under föreläsning sagt till sina studenter att "Skaffar ni inte Faceb