Quote from Elias Engqvist on 4 January 2011, 09:05...och långfingrat!
...och långfingrat!
Quote from Funbeat user on 4 January 2011, 09:25Kan placeras i trådar man inte gillar. Eller efter ett inlägg.
BILD:http://smileys.smileycentral.com/cus/e_1_45.gif
Kan placeras i trådar man inte gillar. Eller efter ett inlägg.
BILD:http://smileys.smileycentral.com/cus/e_1_45.gif
Quote from Funbeat user on 4 January 2011, 09:41Jag vill ha en symbol för varje bokstav så att jag enkelt kan uttrycka mig. Får jag inte det så vill jag uttrycka det jag inte har att säga med hjälp av små bilder.
Eller vid närmare eftertanke....de flesta av oss upprepar i princip samma 10 saker hela t
Jag vill ha en symbol för varje bokstav så att jag enkelt kan uttrycka mig. Får jag inte det så vill jag uttrycka det jag inte har att säga med hjälp av små bilder.
Eller vid närmare eftertanke....de flesta av oss upprepar i princip samma 10 saker hela t
Quote from Funbeat user on 4 January 2011, 09:53Hade man fått ge inläggsskribenter karmapoäng, hade du fått en liten minuspoäng av mig, Fredrik (för sarkasmen)... 😉
Hade man fått ge inläggsskribenter karmapoäng, hade du fått en liten minuspoäng av mig, Fredrik (för sarkasmen)... 😉
Quote from Funbeat user on 4 January 2011, 19:19Andreas: främst pga att modellera like/håller med (+1) och liknande till en funktion. Det gör det lättare atti framtiden kunna lägga till funktionalitet så som att kunna se vilka användare som skriver vettiga saker (saker som folk gillar), men även för at
Andreas: främst pga att modellera like/håller med (+1) och liknande till en funktion. Det gör det lättare atti framtiden kunna lägga till funktionalitet så som att kunna se vilka användare som skriver vettiga saker (saker som folk gillar), men även för at
Quote from Funbeat user on 4 January 2011, 19:25Hur har du tänkt lösa situationen med en massa tramskonto på funbeat?
Har den meste politikern nu Hanna, fått många tummar upp nu?
Hur har du tänkt lösa situationen med en massa tramskonto på funbeat?
Har den meste politikern nu Hanna, fått många tummar upp nu?
Quote from Funbeat user on 4 January 2011, 19:46Eh, va?
Eh, va?
Quote from Funbeat user on 4 January 2011, 19:51Det är ett antal personer som reggar tramskonto, skriver lite underliga inlägg o avreggar sedan kontot. Sedan dyker samma stollar upp med nya konton och kör samma procedur igen.
Det borde någon hitta ett PKsätt att lösa snarare än att kunna visa olika fin
Det är ett antal personer som reggar tramskonto, skriver lite underliga inlägg o avreggar sedan kontot. Sedan dyker samma stollar upp med nya konton och kör samma procedur igen.
Det borde någon hitta ett PKsätt att lösa snarare än att kunna visa olika fin
Quote from Funbeat user on 4 January 2011, 20:01Jag förstår inte problemet. Om folk vill kludda med tramskonton är det väl up till dom. Tycker man att ett inlägg är bra är det väl inte fel att klicka gilla... Enda problemet jag kan se är väl om någon blir sur för att den inte får några gilla-markeringa
Jag förstår inte problemet. Om folk vill kludda med tramskonton är det väl up till dom. Tycker man att ett inlägg är bra är det väl inte fel att klicka gilla... Enda problemet jag kan se är väl om någon blir sur för att den inte får några gilla-markeringa
Quote from Funbeat user on 4 January 2011, 20:12Jag bryr mig inte om stollarna utan roas av deras engagemang.
Däremot så blir det ett betydligt mer levande forum om vi slipper en massa PKvarianter av gallupundersökningar.
Jag bryr mig inte om stollarna utan roas av deras engagemang.
Däremot så blir det ett betydligt mer levande forum om vi slipper en massa PKvarianter av gallupundersökningar.