Quote from Funbeat user on 3 January 2011, 20:26Absolut inte!
Håller jag inte med så skriver jag något eller så hade jag kunnat gilla någon annans inlägg.
Eller om jag hade hållit med, så hade jag om jag kunnat gilla dennes inlägg!
Och som alltid, hade jag känt att jag hade kunnat (eller velat) lä
Absolut inte!
Håller jag inte med så skriver jag något eller så hade jag kunnat gilla någon annans inlägg.
Eller om jag hade hållit med, så hade jag om jag kunnat gilla dennes inlägg!
Och som alltid, hade jag känt att jag hade kunnat (eller velat) lä
Quote from Elias Engqvist on 3 January 2011, 20:30(t-)
(t-)
Quote from Funbeat user on 3 January 2011, 20:47Tycker nog det finns mer akuta saker och funktioner - träningsrelaterade diton - som känns viktigare om jag finge välja prioriteringar för vad som ska utvecklas.
Men nu är det en gång för alla Olle som bestämmer, och han har säkert både läst och noterat
Tycker nog det finns mer akuta saker och funktioner - träningsrelaterade diton - som känns viktigare om jag finge välja prioriteringar för vad som ska utvecklas.
Men nu är det en gång för alla Olle som bestämmer, och han har säkert både läst och noterat
Quote from Funbeat user on 3 January 2011, 20:53En allmän reflektion är att Olle gärna hade fått vara lite mer öppen och transparent vad gäller funbeats utveckling. Det är sällan jag ser honom kommentera något som inte redan är byggt.
För att inte vara helt OT: mig spelar det ingen roll. Finns lust oc
En allmän reflektion är att Olle gärna hade fått vara lite mer öppen och transparent vad gäller funbeats utveckling. Det är sällan jag ser honom kommentera något som inte redan är byggt.
För att inte vara helt OT: mig spelar det ingen roll. Finns lust oc
Quote from Funbeat user on 3 January 2011, 21:22"Men ska jag inte få, på ett enkelt sätt, kunna uttrycka min uppskattning för ett i mitt tycke ett bra inlägg?"
Jag hoppas ingen hindrar dig idag och att ingen tänker hindra dig imorgon.
"Vad är faran i detta?"
Det mesta som kan införas är ofarligt. Me
"Men ska jag inte få, på ett enkelt sätt, kunna uttrycka min uppskattning för ett i mitt tycke ett bra inlägg?"
Jag hoppas ingen hindrar dig idag och att ingen tänker hindra dig imorgon.
"Vad är faran i detta?"
Det mesta som kan införas är ofarligt. Me
Quote from Funbeat user on 3 January 2011, 21:28Nu gillade jag Annicas inlägg. Fokus på rätt saker är viktigt!
Nu gillade jag delvis Henriks inlägg. Öppenhet och målbilder är bra för vilsna FB-are, men Olle bedriver sin sida på sitt sätt och har genom det sättet gjort det lyckosamt. Iaf har det lyckat
Nu gillade jag Annicas inlägg. Fokus på rätt saker är viktigt!
Nu gillade jag delvis Henriks inlägg. Öppenhet och målbilder är bra för vilsna FB-are, men Olle bedriver sin sida på sitt sätt och har genom det sättet gjort det lyckosamt. Iaf har det lyckat
Quote from Funbeat user on 3 January 2011, 22:01En tummeuppknapp kopplat till enskilda inlägg är en utmärkt ide. (t+)
En tummeuppknapp kopplat till enskilda inlägg är en utmärkt ide. (t+)
Quote from Funbeat user on 3 January 2011, 23:19Linus - Varför kan du inte ge direkt feedback till tilltänkt?
Linus - Varför kan du inte ge direkt feedback till tilltänkt?
Quote from Bengt Askerfelt on 4 January 2011, 07:36Tummen upp här också för tummen-upp knapp (t+). För att jag vill kunna visa uppskattning snabbt. Vill jag förklara varför jag uppskattar något så kan jag skriva det men det är inte alltid man varken hinner eller vill det.
Tummen upp här också för tummen-upp knapp (t+). För att jag vill kunna visa uppskattning snabbt. Vill jag förklara varför jag uppskattar något så kan jag skriva det men det är inte alltid man varken hinner eller vill det.
Quote from Funbeat user on 4 January 2011, 08:06Skulle inte en knuten hand också vara en bra symbol?
Skulle inte en knuten hand också vara en bra symbol?