Quote from Elias Engqvist on 5 January 2011, 12:09Jessie: Jag försökte antyda det med en tumme ner till förslaget!
Jessie: Jag försökte antyda det med en tumme ner till förslaget!
Quote from Funbeat user on 7 January 2011, 11:08Ogillar gilla knapp.
Visst, det finns på facebook. Ibland undrar jag hur folk tänker när de trycker på gilla knappen. Om de tänker. Ibland tror jag att de trycker gilla av bara farten utan att tänka på vad som egentligen står.I så fall borde det finn
Ogillar gilla knapp.
Visst, det finns på facebook. Ibland undrar jag hur folk tänker när de trycker på gilla knappen. Om de tänker. Ibland tror jag att de trycker gilla av bara farten utan att tänka på vad som egentligen står.
I så fall borde det finn
Quote from Funbeat user on 7 January 2011, 11:17Jag gillar Rolfs inlägg.
Det ligger något i eftertanken som läggs vid tryckande på knappar.
Jag gillar Rolfs inlägg.
Det ligger något i eftertanken som läggs vid tryckande på knappar.
Quote from Elias Engqvist on 7 January 2011, 11:29Då man klickar på "Gilla"-knappen skulle man kunna få upp en popup: "Gillar du verkligen detta?" och så en "Ja"- och en "Nej"-knapp!
Då man klickar på "Gilla"-knappen skulle man kunna få upp en popup: "Gillar du verkligen detta?" och så en "Ja"- och en "Nej"-knapp!
Quote from Elias Engqvist on 7 January 2011, 11:29(t+)
(t+)
Quote from Funbeat user on 7 January 2011, 11:42Fast när man svarat Ja på det så bör det komma en till popup: "Är du helt säker på detta?"
Och sen ska det komma upp en ruta: "Motivera ditt svar med minst 200 tecken!"
Då är vi hemma gällande gilla-knappen! (t+)
Fast när man svarat Ja på det så bör det komma en till popup: "Är du helt säker på detta?"
Och sen ska det komma upp en ruta: "Motivera ditt svar med minst 200 tecken!"
Då är vi hemma gällande gilla-knappen! (t+)
Quote from Funbeat user on 7 January 2011, 13:36"Blir så lätt klubben för inbördes beundran." Det ÄR det ju redan?!
"Blir så lätt klubben för inbördes beundran." Det ÄR det ju redan?!
Quote from Funbeat user on 7 January 2011, 13:49Hur ser den ut?
Hur ser den ut?
Quote from Funbeat user on 7 January 2011, 14:57http://open.spotify.com/track/1nl09AjkuO7BBRF3BFAPsC
Quote from Funbeat user on 7 January 2011, 15:19Beundrar du mig Fredrik?
Vad är det för förändringar jag måste göra?
Beundrar du mig Fredrik?
Vad är det för förändringar jag måste göra?