Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 21:29Popnitmuttrar kanske de kallas ja.
Och om man känner att man vill göra det själv och har ett sånt verktyg så är det väl klart att man ska göra det själv. Men någonting säger mig att man redan hade gjort det då och inte startat den här tråden...
Och sen är
Popnitmuttrar kanske de kallas ja.
Och om man känner att man vill göra det själv och har ett sånt verktyg så är det väl klart att man ska göra det själv. Men någonting säger mig att man redan hade gjort det då och inte startat den här tråden...
Och sen är
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 21:32Tack för bra tips. 🙂 Jag är en lat människa, så jag väljer nog en lösning som kräver minsta möjliga arbetsinsats.
Skulle kanske ha sagt att mina frågor inte har något inbördes samband. Men jag tycker att min flaskhållare fyller en bättre funktion på c
Tack för bra tips. 🙂 Jag är en lat människa, så jag väljer nog en lösning som kräver minsta möjliga arbetsinsats.
Skulle kanske ha sagt att mina frågor inte har något inbördes samband. Men jag tycker att min flaskhållare fyller en bättre funktion på c
Quote from j sollerman on 25 April 2009, 21:34"Jag är en lat människa, så jag väljer nog en lösning som kräver minsta möjliga arbetsinsats."
Köp ny cykel där de finns plats för två flaskhållare?
"Jag är en lat människa, så jag väljer nog en lösning som kräver minsta möjliga arbetsinsats."
Köp ny cykel där de finns plats för två flaskhållare?
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 21:39Typ. 🙂
Typ. 🙂
Quote from ellen olsson on 25 April 2009, 21:45> Köp ny cykel där de finns plats för två flaskhållare?
Det är ännu bättre att köpa en tempocykel med plats för en.
Cervélo P4 har flaskhållaren integrerad i ramen. Det är nog den enklaste lösningen...
> Köp ny cykel där de finns plats för två flaskhållare?
Det är ännu bättre att köpa en tempocykel med plats för en.
Cervélo P4 har flaskhållaren integrerad i ramen. Det är nog den enklaste lösningen...
Quote from j sollerman on 25 April 2009, 21:47Är de en sån du ska sponsra mig med under kalmar tri??
Är de en sån du ska sponsra mig med under kalmar tri??
Quote from ellen olsson on 25 April 2009, 21:48Om du kör tillräckligt snabbt i år så kan du bli sponsrad av CykelCity nästa år.
Om du kör tillräckligt snabbt i år så kan du bli sponsrad av CykelCity nästa år.
Quote from j sollerman on 25 April 2009, 21:49Hmm ja de kanske inte är så aktuellt
Hmm ja de kanske inte är så aktuellt
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 21:50Om man ska vara petig var det faktiskt två olika frågor.
Om man ska vara petig var det faktiskt två olika frågor.
Quote from j sollerman on 25 April 2009, 21:51Vi har väl aldrig varit petiga här?
Vi har väl aldrig varit petiga här?