Quote from Lisa Bringhed on 7 August 2009, 14:06Wow, vilken resa!
Kan bara rekommendera den för alla som missade årets lopp.
Tuffa backar, god mat, trevligt sällskap, bra arrangemang, vacker natur!!!
Wow, vilken resa!
Kan bara rekommendera den för alla som missade årets lopp.
Tuffa backar, god mat, trevligt sällskap, bra arrangemang, vacker natur!!!
Quote from Funbeat user on 26 August 2009, 00:36Tyst Mats! Det blir så trångt på bussen ner nästa år om du gör så positiv reklam. 😉
Själv vet jag inte om det blir nån tur ner nästa år igen. Beror nog litet på vad det blir för stigningar de hittar på då. Har ju betat av en del av stigningarna runt Bol
Tyst Mats! Det blir så trångt på bussen ner nästa år om du gör så positiv reklam. 😉
Själv vet jag inte om det blir nån tur ner nästa år igen. Beror nog litet på vad det blir för stigningar de hittar på då. Har ju betat av en del av stigningarna runt Bol
Quote from Emma Sjöberg on 26 August 2009, 10:21Så en solotur står på agendan?
Vill du ha sällskap? 😀
Så en solotur står på agendan?
Vill du ha sällskap? 😀
Quote from Funbeat user on 26 August 2009, 19:03Kan bara meddela att Mortirolo från Mazzo är en ganska hemsk upplevelse. Och utförskörningen är inte heller nån höjdare. Men Gavia och inte minst Stelvio är underbart vackra berg!
Kan bara meddela att Mortirolo från Mazzo är en ganska hemsk upplevelse. Och utförskörningen är inte heller nån höjdare. Men Gavia och inte minst Stelvio är underbart vackra berg!
Quote from ellen olsson on 1 September 2009, 02:03Ett antal mil längre västerut från Mazzo kan man ge sig på Prato Maslino. Efter det så känns Mortirolo rätt OK.
Ett antal mil längre västerut från Mazzo kan man ge sig på Prato Maslino. Efter det så känns Mortirolo rätt OK.
Quote from Emma Sjöberg on 1 September 2009, 15:28Då tar vi de på vilodagen Fredrik 😀
Då tar vi de på vilodagen Fredrik 😀
Quote from ellen olsson on 1 September 2009, 23:27San Genesio - Edelweiss är lämpligare eftersom den startar i Bolzano.
Edit: Bolzano ska det vara.
San Genesio - Edelweiss är lämpligare eftersom den startar i Bolzano.
Edit: Bolzano ska det vara.
Quote from Funbeat user on 2 September 2009, 16:54Har de släppt sträckningen inför 2010?
Har de släppt sträckningen inför 2010?
Quote from ellen olsson on 2 September 2009, 22:19TC är alltid i Bolzano såvitt jag vet.
TC är alltid i Bolzano såvitt jag vet.
Quote from Funbeat user on 3 September 2009, 14:52Jo, men jag tänkte på vilka berg som ska avnjutas.
Jo, men jag tänkte på vilka berg som ska avnjutas.