Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 15:11Aha, så osmidigt. Varför länkades då till "Direkte"? Hade väl varit smartare att länka direkt till sport, och inte till fel "flik"? Jaja, nu är jag där...
Aha, så osmidigt. Varför länkades då till "Direkte"? Hade väl varit smartare att länka direkt till sport, och inte till fel "flik"? Jaja, nu är jag där...
Quote from Anders Wallerstedt on 14 May 2008, 15:14Direktlänk
http://www1.nrk.no/nett-tv/sport/spill/verdi/55798
Direktlänk
http://www1.nrk.no/nett-tv/sport/spill/verdi/55798
Quote from Ola Jarvi on 14 May 2008, 15:14Varsågod.
Varsågod.
Quote from Anders Wallerstedt on 14 May 2008, 15:21Kör helskärm på extra monitorn, fungerar fin fint (H:)
Kör helskärm på extra monitorn, fungerar fin fint (H:)
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 16:24Idag fick jag bråka apmycket inna det funka, fick en helt grön mediaplayer, där det gröna fältet lade sig över alla andra fönster!
tillslut fick jag det att funka via det otroligt roliga realplayer!
(Jag *HATAR* realplayer, men idag "räddade"det mig!)
Idag fick jag bråka apmycket inna det funka, fick en helt grön mediaplayer, där det gröna fältet lade sig över alla andra fönster!
tillslut fick jag det att funka via det otroligt roliga realplayer!
(Jag *HATAR* realplayer, men idag "räddade"det mig!)
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 16:32Skulle aldrig falla så lågt. Jag tittar hellre på ett löjligt litet fönster som jag gör just nu. Undra varför det inte funkar för mig förresten... Ahhhh nu grejade det sig - WMP är inte kompatibelt med Firefox eller nåt så fullskärmsknappen existerar inte
Skulle aldrig falla så lågt. Jag tittar hellre på ett löjligt litet fönster som jag gör just nu. Undra varför det inte funkar för mig förresten... Ahhhh nu grejade det sig - WMP är inte kompatibelt med Firefox eller nåt så fullskärmsknappen existerar inte
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 16:34funka inte i ie heller, nått med jobbdator och codecs...
Hemma hade man ju dratt ner nån megafil med alla codecs man kan tänka sig och kört via vlc eller nått
funka inte i ie heller, nått med jobbdator och codecs...
Hemma hade man ju dratt ner nån megafil med alla codecs man kan tänka sig och kört via vlc eller nått
Quote from Anders Wallerstedt on 14 May 2008, 16:34Kör wmp i ff och fullskärmsläge u.a.
Använd popup-menyn för att byta till fullskärm.
Kör wmp i ff och fullskärmsläge u.a.
Använd popup-menyn för att byta till fullskärm.
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 16:35Men det va sjuttsingen då. Nu måste jag pilla lite till. Vill oxå få det funka med FF och WMP!
Men det va sjuttsingen då. Nu måste jag pilla lite till. Vill oxå få det funka med FF och WMP!
Quote from Anders Wallerstedt on 14 May 2008, 16:45Snart bara kilometern kvar, utbrytning i ledarklungan....
Nej, nu velar dom igen, snart upphunna...
Ryck igen..
Snart bara kilometern kvar, utbrytning i ledarklungan....
Nej, nu velar dom igen, snart upphunna...
Ryck igen..