Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 17:20Jag tittar bara på sista milen. Resten är bara fyllnadsmaterial.
Jag tittar bara på sista milen. Resten är bara fyllnadsmaterial.
Quote from Emma Sjöberg on 15 May 2008, 09:38Kan ni inte berätta vad som hände??
Kan ni inte berätta vad som hände??
Quote from Funbeat user on 15 May 2008, 09:43David:
>Pedalen gick ju inte ens av, utan lossnade bara från foten? Hade det inte varit fiffigt att köra vidare ändå den sista biten, och nöja sig med en femteplats?Tydligen gick kedjan av. Svårare då.
http://de.youtube.com/watch?v=xqTKaDmUr1w
eller
David:
>Pedalen gick ju inte ens av, utan lossnade bara från foten? Hade det inte varit fiffigt att köra vidare ändå den sista biten, och nöja sig med en femteplats?
Tydligen gick kedjan av. Svårare då.
http://de.youtube.com/watch?v=xqTKaDmUr1w
eller
Quote from Funbeat user on 15 May 2008, 09:45millars cykel gick sönder når det va nån km kvar och han hivade den över kravallstaketet i ilskan
millars cykel gick sönder når det va nån km kvar och han hivade den över kravallstaketet i ilskan
Quote from Emma Sjöberg on 15 May 2008, 09:45Finfin reklam.. not..
Fråga: får man gå in i mål eller måste man cykla?
Finfin reklam.. not..
Fråga: får man gå in i mål eller måste man cykla?
Quote from Funbeat user on 15 May 2008, 09:46man får gå (nästan säker i allafall)
man får gå (nästan säker i allafall)
Quote from Funbeat user on 15 May 2008, 09:59Han slipper nog gå.
Om jag förstått rätt borde han få samma tid som den siste i den gruppen eftersom det var så nära mål.
I annat fall (om det vore tidigare i loppet) får han ny cykel av servicebilen.
Han slipper nog gå.
Om jag förstått rätt borde han få samma tid som den siste i den gruppen eftersom det var så nära mål.
I annat fall (om det vore tidigare i loppet) får han ny cykel av servicebilen.
Quote from Funbeat user on 15 May 2008, 10:11incidenter inom de 3 sista km så får man samma sluttid, om jag lysnat ordentligt
incidenter inom de 3 sista km så får man samma sluttid, om jag lysnat ordentligt
Quote from Funbeat user on 15 May 2008, 10:18Davip P :
Har du varit inne på youtube?>mrizzardo (vor 5 Stunden)
>Should have used Campy instead of ShimaNO!!
Davip P :
Har du varit inne på youtube?
>mrizzardo (vor 5 Stunden)
>Should have used Campy instead of ShimaNO!!
Quote from Funbeat user on 15 May 2008, 11:15Jobbigt med fiskegrejor i regnet.
Jobbigt med fiskegrejor i regnet.