Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 16:47vilket temprament!
påminner mig om mig själv
vilket temprament!
påminner mig om mig själv
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 16:49Kast med trasig cykel - en ny gren?
Kast med trasig cykel - en ny gren?
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 16:57Pedalen gick ju inte ens av, utan lossnade bara från foten? Hade det inte varit fiffigt att köra vidare ändå den sista biten, och nöja sig med en femteplats?
Pedalen gick ju inte ens av, utan lossnade bara från foten? Hade det inte varit fiffigt att köra vidare ändå den sista biten, och nöja sig med en femteplats?
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 16:59Kanske... men så säger man nog bara om man inte har temperament ;).
Kanske... men så säger man nog bara om man inte har temperament ;).
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 17:01Han hade fin teknik, slägga kanske skulle vara framtiden
Han hade fin teknik, slägga kanske skulle vara framtiden
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 17:06Verkar som ingen på funbeat faktikskt jobabr på sitt jobb...
Verkar som ingen på funbeat faktikskt jobabr på sitt jobb...
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 17:07Några har i alla fall jobb.
Några har i alla fall jobb.
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 17:07Girot på högra skärmen och arbete på vänstra.
Girot på högra skärmen och arbete på vänstra.
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 17:12Haha, kastet var ju bäst! Vicken stolle!
Pinsamt med tjejerna och skumpan på pallen. Kan man inte rationalisera bort sånt trams???
Haha, kastet var ju bäst! Vicken stolle!
Pinsamt med tjejerna och skumpan på pallen. Kan man inte rationalisera bort sånt trams???
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 17:15Bilen som körde på cykeln tyckte jag var värst...
Bilen som körde på cykeln tyckte jag var värst...