Quote from Funbeat user on 24 October 2009, 16:04Jamen dåså G-man - mot 1,18! 🙂
Jamen dåså G-man - mot 1,18! 🙂
Quote from Johan T on 24 October 2009, 16:131:18:19 får du gärna göra. 😉
Ligger nog inom räckhåll också.
1:18:19 får du gärna göra. 😉
Ligger nog inom räckhåll också.
Quote from Funbeat user on 24 October 2009, 18:33Ja, jag håller nog med dig där Markus. Om jag tragglat på i samma spår hade jag nog kommit ner till låga 1:20, jag måste nog förändra lite om jag skall ta mig nedåt. Förändra skall jag! Börjar med mängdökning så jag har en bra grund att stå på så får vi s
Ja, jag håller nog med dig där Markus. Om jag tragglat på i samma spår hade jag nog kommit ner till låga 1:20, jag måste nog förändra lite om jag skall ta mig nedåt. Förändra skall jag! Börjar med mängdökning så jag har en bra grund att stå på så får vi s
Quote from Funbeat user on 25 October 2009, 07:161,20,45
1,20,45
Quote from Funbeat user on 25 October 2009, 08:28Jadå. Under 1:20 kommer du - tror du har hittat vägen förbi de värsta ebola-atackerna nu, och inspirationen från Kenyaresan kommer att gerenera minst ett par månaders extra bra träning. Låga 1:19.
Jadå. Under 1:20 kommer du - tror du har hittat vägen förbi de värsta ebola-atackerna nu, och inspirationen från Kenyaresan kommer att gerenera minst ett par månaders extra bra träning. Låga 1:19.
Quote from Funbeat user on 25 October 2009, 08:41Hoppas på en bra BLOGG från den Kenya resan G-Man.. när var det du skulle åka?
Med tanke på det träningslägret kanske man skulle revidera sin gissning 😉
Hoppas på en bra BLOGG från den Kenya resan G-Man.. när var det du skulle åka?
Med tanke på det träningslägret kanske man skulle revidera sin gissning 😉
Quote from Funbeat user on 25 October 2009, 09:14Ja, pusselbitarna har börjat falla på plats denna säsong och jag har en bra grundidé om hur jag skall träna nästa säsong.
Läste i en diskussion på letsrun som Lars Brinkhoff länkade till om att det var bättre för löpare med långsamma fibrer att inte trän
Ja, pusselbitarna har börjat falla på plats denna säsong och jag har en bra grundidé om hur jag skall träna nästa säsong.
Läste i en diskussion på letsrun som Lars Brinkhoff länkade till om att det var bättre för löpare med långsamma fibrer att inte trän
Quote from Funbeat user on 25 October 2009, 09:15Jadå Jonas, jag skall skriva en blogg när jag kommer hem! Åker mellan 2-16/1 2010. Skall bli så grymt!
Jadå Jonas, jag skall skriva en blogg när jag kommer hem! Åker mellan 2-16/1 2010. Skall bli så grymt!