Quote from Elias Engqvist on 4 November 2008, 19:2514 dec
14 dec
Quote from Funbeat user on 4 November 2008, 19:46peter, vi kan dela lika 😉
det är fler som har samma datum,
om jag läser rätt...
peter, vi kan dela lika 😉
det är fler som har samma datum,
om jag läser rätt...
Quote from Funbeat user on 4 November 2008, 20:047:e december
7:e december
Quote from Funbeat user on 4 November 2008, 20:07Näru prinsessan, du var den förste som bröt mönstret! 😉 (nu tillkom även Hurtbullen, annars är det varsin dag som gällt)
Näru prinsessan, du var den förste som bröt mönstret! 😉 (nu tillkom även Hurtbullen, annars är det varsin dag som gällt)
Quote from Funbeat user on 4 November 2008, 20:11Sorry - trodde det var OK. Har ändrat mitt inlägg och bytt till ledig dag. 🙂
Sorry - trodde det var OK. Har ändrat mitt inlägg och bytt till ledig dag. 🙂
Quote from Funbeat user on 4 November 2008, 20:14Alltså, det finns ju inga officiella "regler", såvida trådskaparen Bosse inte skulle komma med några. Blir vi dubbelt så många gissare innan det är avgjort blir det ju halvt meningslöst för de sista att gissa "på de dagar som blivit över". Frågan är om de
Alltså, det finns ju inga officiella "regler", såvida trådskaparen Bosse inte skulle komma med några. Blir vi dubbelt så många gissare innan det är avgjort blir det ju halvt meningslöst för de sista att gissa "på de dagar som blivit över". Frågan är om de
Quote from Funbeat user on 4 November 2008, 20:18OK - då bytte jag tillbaka igen. Såg att det var infört i tabellen. 🙂 Nu byter jag inte fler gånger - lovar..... 😉
OK - då bytte jag tillbaka igen. Såg att det var infört i tabellen. 🙂 Nu byter jag inte fler gånger - lovar..... 😉
Quote from Funbeat user on 4 November 2008, 20:18Vi måste nog acceptera att flera väljer samma dag tror jag. Man behöver inte vara ensam om att få rätt 😉
Frågan är om vi har något pris att dela ut utöver äran. Gratis medlemsskap?
Vi måste nog acceptera att flera väljer samma dag tror jag. Man behöver inte vara ensam om att få rätt 😉
Frågan är om vi har något pris att dela ut utöver äran. Gratis medlemsskap?
Quote from Jonas Täng on 4 November 2008, 20:5418 dec gissar jag.
18 dec gissar jag.
Quote from Funbeat user on 4 November 2008, 22:14Va, fusk, här har man redan lagt sin röst och så kommer värsta supergrafen!!
Va, fusk, här har man redan lagt sin röst och så kommer värsta supergrafen!!