Quote from Funbeat user on 5 November 2008, 08:5319 december
19 december
Quote from Funbeat user on 5 November 2008, 20:06Jag som trodde att man skulle tippa sin egen sluttid
...hade inte det varit roligare!? 🙂Nåja, då betalnningarna kommer n efter nyårsheelgen dvs den 5/11 -09 kommer det vara fullt!
Jag som trodde att man skulle tippa sin egen sluttid
...hade inte det varit roligare!? 🙂
Nåja, då betalnningarna kommer n efter nyårsheelgen dvs den 5/11 -09 kommer det vara fullt!
Quote from Funbeat user on 5 November 2008, 21:14Gissa din egen sluttid kan vi ha separat, kanske lite senare när alla vet vilken form de är i. Jag antar att du menar januari i din gissning 🙂
Gissa din egen sluttid kan vi ha separat, kanske lite senare när alla vet vilken form de är i. Jag antar att du menar januari i din gissning 🙂
Quote from Funbeat user on 6 November 2008, 06:34Självklart menar jag januari... illa av mig.
Kul att gissa redan nu. Tror inte att men är lika klarsynt och kanske alltför hoppfull..?
Självklart menar jag januari... illa av mig.
Kul att gissa redan nu. Tror inte att men är lika klarsynt och kanske alltför hoppfull..?
Quote from Funbeat user on 6 November 2008, 08:43Jag satsar på 12 dec (mest för att ingen annan tagit det ännu)
Jag satsar på 12 dec (mest för att ingen annan tagit det ännu)
Quote from Funbeat user on 6 November 2008, 23:26Min teori är att folk under champagnerus avger sitt nyårslöfte att springa Stockholm marathon, snett lutandes över ett tangentbord.
Därför blir det fullbelagt den 1 Jan 2009. Närmare bestämt kl. 01:24.
Min teori är att folk under champagnerus avger sitt nyårslöfte att springa Stockholm marathon, snett lutandes över ett tangentbord.
Därför blir det fullbelagt den 1 Jan 2009. Närmare bestämt kl. 01:24.
Quote from Funbeat user on 7 November 2008, 15:05Din teori stämmer nog dessvärre, Micke.
Även om du såklart har fel om dagen;)
Din teori stämmer nog dessvärre, Micke.
Även om du såklart har fel om dagen;)
Quote from Funbeat user on 7 November 2008, 16:2613 december.
Många som deltar i- och tittar på Luciatågen kommer att bli inspirerade av att gå långt och i lugn takt, siktar snabbt in sig på att gå Stockholm Marathon i Lucialinne, en funktionsmodell, och anmäler sig frampå eftermiddagen,...
13 december.
Många som deltar i- och tittar på Luciatågen kommer att bli inspirerade av att gå långt och i lugn takt, siktar snabbt in sig på att gå Stockholm Marathon i Lucialinne, en funktionsmodell, och anmäler sig frampå eftermiddagen,...
Quote from Funbeat user on 7 November 2008, 16:46i funktionsmaterial!
du är underbar niko!
var har du hittat det??
i funktionsmaterial!
du är underbar niko!
var har du hittat det??
Quote from Funbeat user on 7 November 2008, 16:54Den som inte tycker att det är en utmaning att bara springa ett vanligt marathon borde definitivt pröva Luciavarianten komplett med ljuskrona och allt. Den som har flest brinnande ljus och minst stearin i håret vid målgång vinner! (t+)
Den som inte tycker att det är en utmaning att bara springa ett vanligt marathon borde definitivt pröva Luciavarianten komplett med ljuskrona och allt. Den som har flest brinnande ljus och minst stearin i håret vid målgång vinner! (t+)