Quote from Guest on 28 October 2011, 11:21Jag är en "tjej" född 1952 som känner mig rätt ung till sinnet.
Under tonåren idrottade jag en hel del, framför allt med bollsporter. Nu är det mest vardagsmotion som gäller, promenader, stavgång och lätt jogging.Jag är sedan midsommar 2011 "friherrinna
Jag är en "tjej" född 1952 som känner mig rätt ung till sinnet.
Under tonåren idrottade jag en hel del, framför allt med bollsporter. Nu är det mest vardagsmotion som gäller, promenader, stavgång och lätt jogging.
Jag är sedan midsommar 2011 "friherrinna
Quote from Annika Andersson on 28 October 2011, 11:31Tror jag är på G, i alla fall viktmässigt 😀
Ett kilo försvann denna vecka och nu är det bara 6 hg kvar för att jag ska nå september-oktobermålet som var att komma under 92 kg!
Promenerandet fungerar också bra och när jag får svar på mitt knäproblem nästa
Tror jag är på G, i alla fall viktmässigt 😀
Ett kilo försvann denna vecka och nu är det bara 6 hg kvar för att jag ska nå september-oktobermålet som var att komma under 92 kg!
Promenerandet fungerar också bra och när jag får svar på mitt knäproblem nästa
Quote from Funbeat user on 28 October 2011, 18:12Bra jobbat Gitsan, trots att du inte kunnat träna som du vill. Jag håller tummarna för att knäna håller för dig!
Bra jobbat Gitsan, trots att du inte kunnat träna som du vill. Jag håller tummarna för att knäna håller för dig!
Quote from Annika Andersson on 4 November 2011, 13:04Jag har varit rätt låg senaste veckorna. I måndags kväll fick ene sonen skjutsa in mig till DS då jag knappt kunde gå pga yrsel och illamåeende. Jag blev kvar över natten med drott och man röntgade skallen på mig. Det var "bara" kristallsjukan, vilken är
Jag har varit rätt låg senaste veckorna. I måndags kväll fick ene sonen skjutsa in mig till DS då jag knappt kunde gå pga yrsel och illamåeende. Jag blev kvar över natten med drott och man röntgade skallen på mig. Det var "bara" kristallsjukan, vilken är
Quote from Thomas Borg on 4 November 2011, 13:11Tråkigt Gitsan. Vad är kristallsjukan? Har aldrig hört om denna.
Hoppas att du snart är tillbaka. Du har ju knaprat bra på kilona.
Tråkigt Gitsan. Vad är kristallsjukan? Har aldrig hört om denna.
Hoppas att du snart är tillbaka. Du har ju knaprat bra på kilona.
Quote from Annika Andersson on 4 November 2011, 13:15Lars; här kan du läsa om kristallerna: http://navigeramera.wordpress.com/2010/01/12/kristallsjuka-yrsel-och-balansproblem/
Jag är mycket nöjd med min viktminskning 🙂
Lars; här kan du läsa om kristallerna: http://navigeramera.wordpress.com/2010/01/12/kristallsjuka-yrsel-och-balansproblem/
Jag är mycket nöjd med min viktminskning 🙂
Quote from Funbeat user on 4 November 2011, 20:43Oj, krya på dig ordentligt!!! Kram!
Oj, krya på dig ordentligt!!! Kram!
Quote from Funbeat user on 5 November 2011, 01:30Usch Gitsan, det låter inte alls bra. Krya på dig massor nu och ta hand om dig!
Usch Gitsan, det låter inte alls bra. Krya på dig massor nu och ta hand om dig!
Quote from Funbeat user on 5 November 2011, 13:00Du tråkigt att höra om yrseln Gitsan. 🙁 Hoppas att du snart blir bra igen!
Du kämpar på bra trots alla motgångar. Trägen vinner i slutet 😉
Du tråkigt att höra om yrseln Gitsan. 🙁 Hoppas att du snart blir bra igen!
Du kämpar på bra trots alla motgångar. Trägen vinner i slutet 😉
Quote from Funbeat user on 7 November 2011, 14:53USch lät otäckt det där.. Hoppas du kryar på dig!!
USch lät otäckt det där.. Hoppas du kryar på dig!!