Quote from Annika Andersson on 23 November 2011, 11:26Elisabeth, vad jag kommer ihåg så var det "bara" helgen som blev onyttig, men det brukar jag ta igen rätt bra under veckan fram till fredagsvägningen. Jag fuskade inte medvetet men förmodligen blev det för mycket kolhydrater, för nu är jag i stort sett ti
Elisabeth, vad jag kommer ihåg så var det "bara" helgen som blev onyttig, men det brukar jag ta igen rätt bra under veckan fram till fredagsvägningen. Jag fuskade inte medvetet men förmodligen blev det för mycket kolhydrater, för nu är jag i stort sett ti
Quote from Funbeat user on 24 November 2011, 21:09Det jag tänker är att det kanske hade varit intressant att du för dagbok på vad du äter en vecka, utan att föra in det och räkna på kalorier under tiden? På det viset kan du i efterhand leta reda på vad det är som är "boven" om du äter som du vill? Så kan
Det jag tänker är att det kanske hade varit intressant att du för dagbok på vad du äter en vecka, utan att föra in det och räkna på kalorier under tiden? På det viset kan du i efterhand leta reda på vad det är som är "boven" om du äter som du vill? Så kan
Quote from Annika Andersson on 24 November 2011, 21:24Jag skriver upp allt jag äter i Matdagboken och har framför allt koll på kolhydraterna, men vill även ha lite koll på kalorierna också ett tag till.
Jag känner inte detta som ett måste på något sätt utan jag är ett litet statistikfreak och det roar mig at
Jag skriver upp allt jag äter i Matdagboken och har framför allt koll på kolhydraterna, men vill även ha lite koll på kalorierna också ett tag till.
Jag känner inte detta som ett måste på något sätt utan jag är ett litet statistikfreak och det roar mig at
Quote from Annika Andersson on 25 November 2011, 12:39Nu är det bara 1,5 kilo kvar till målet att gå ner 4 kilo till årsskiftet 😀
Tycker att jag har koll på läget nu, både matintag och mina promenader. Förhoppningsvis blir det premiär på gym nästa fredag också.
Nu är det bara 1,5 kilo kvar till målet att gå ner 4 kilo till årsskiftet 😀
Tycker att jag har koll på läget nu, både matintag och mina promenader. Förhoppningsvis blir det premiär på gym nästa fredag också.
Quote from Annika Andersson on 2 December 2011, 11:33Igår var det premiär på gymmet. Lite träningsvärk i armarna men annars känns det bra. Jag tog det medveten lätt för att lära känna de maskiner jag använde. Benböjen jag gör för mitt knä gick jättebra, så jag har nog rätt starka lårmuskler trots allt.
När
Igår var det premiär på gymmet. Lite träningsvärk i armarna men annars känns det bra. Jag tog det medveten lätt för att lära känna de maskiner jag använde. Benböjen jag gör för mitt knä gick jättebra, så jag har nog rätt starka lårmuskler trots allt.
När
Quote from Thomas Borg on 2 December 2011, 13:05Bra Gitsan!
Jag minns när jag varit första gången i gymmet. Vilken träningsvärk! Men sen kändes det inte så mycket. Men tänk nu på att du bygger upp muskler, som gör att du kanske går upp i vikt. (Det är bra att skylla på ibland.) 😉
På fredagar brukar
Bra Gitsan!
Jag minns när jag varit första gången i gymmet. Vilken träningsvärk! Men sen kändes det inte så mycket. Men tänk nu på att du bygger upp muskler, som gör att du kanske går upp i vikt. (Det är bra att skylla på ibland.) 😉
På fredagar brukar
Quote from Annika Andersson on 20 December 2011, 13:03Idag provade jag några andra och bättre maskiner efter att ha trampat motionscykel i 20minuter.
Dessa nya, tillsammans med de vanliga, gjorde att mina armar bara skakade när jag försöka sätta mig på motionscykeln igen 😀
Jag glömde ta med mig något protei
Idag provade jag några andra och bättre maskiner efter att ha trampat motionscykel i 20minuter.
Dessa nya, tillsammans med de vanliga, gjorde att mina armar bara skakade när jag försöka sätta mig på motionscykeln igen 😀
Jag glömde ta med mig något protei
Quote from Funbeat user on 20 December 2011, 18:03TJOHO DU HAR NÅTT ÅRETS MÅL!!!!
Det är värt trumpet-tut! 🙂
Men vad bra att du vågar dig på både den ena och andra träningsmaskinen! Det tycker jag låter jättebra. Fortsätt så.
TJOHO DU HAR NÅTT ÅRETS MÅL!!!!
Det är värt trumpet-tut! 🙂
Men vad bra att du vågar dig på både den ena och andra träningsmaskinen! Det tycker jag låter jättebra. Fortsätt så.
Quote from Annika Andersson on 30 December 2011, 09:13Jag stannade på 90,8 kg. Nådde alltså inte under 90 kilo men jag har tappat 11,2 kg under detta år vilket är mer än jag ursprungligen tänkt mig. Nu siktar jag in mig på 10-12 kg mindre under nästa år.
Önskar er alla ett riktigt gott slut och ett gott nyt
Jag stannade på 90,8 kg. Nådde alltså inte under 90 kilo men jag har tappat 11,2 kg under detta år vilket är mer än jag ursprungligen tänkt mig. Nu siktar jag in mig på 10-12 kg mindre under nästa år.
Önskar er alla ett riktigt gott slut och ett gott nyt
Quote from Thomas Borg on 30 December 2011, 09:24Men det är ju fantastiskt! Grattis!
Men det är ju nästan 2 dygn kvar på året. Du skulle nog kunna pressa ur dig 9 hg till om du vill. 😉
Jag har bara lyckats att gå ner 1 ynka kg i år. (fast om man räknar alla kg som jag gått upp o c h ner, så blir det
Men det är ju fantastiskt! Grattis!
Men det är ju nästan 2 dygn kvar på året. Du skulle nog kunna pressa ur dig 9 hg till om du vill. 😉
Jag har bara lyckats att gå ner 1 ynka kg i år. (fast om man räknar alla kg som jag gått upp o c h ner, så blir det