Quote from Funbeat user on 20 January 2012, 14:42Åh, vad jag glädjs med dig Gitsan! Och bra jobbat!
Åh, vad jag glädjs med dig Gitsan! Och bra jobbat!
Quote from Funbeat user on 20 January 2012, 18:55Grattis! Du är ett föredöme, en tjej som aldrig ger dig trots att du haft motgångar. Nu full fart mot di 70 😉
Grattis! Du är ett föredöme, en tjej som aldrig ger dig trots att du haft motgångar. Nu full fart mot di 70 😉
Quote from Funbeat user on 21 January 2012, 10:05Grymt Gitsan!! Bra jobbat!! Bara att köra vidare på samma spår, men visst är det alltid skönt när två siffror ändras istället för en 🙂
Grymt Gitsan!! Bra jobbat!! Bara att köra vidare på samma spår, men visst är det alltid skönt när två siffror ändras istället för en 🙂
Quote from Annika Andersson on 3 February 2012, 11:13Minus 1 kg blev resultatet för januari. Jag landade på 90 kg prick, men har under den senaste tiden har jag varit under 90 vid 5 tillfällen (jag väger mig varje dag).
Nytt för denna månad är att jag börjat på Curves och nu under februari ska jag ta mig 1
Minus 1 kg blev resultatet för januari. Jag landade på 90 kg prick, men har under den senaste tiden har jag varit under 90 vid 5 tillfällen (jag väger mig varje dag).
Nytt för denna månad är att jag börjat på Curves och nu under februari ska jag ta mig 1
Quote from Annika Andersson on 15 February 2012, 15:38Hmmm, undrar hur länge jag ska få vänta med att rapportera den viktnedgången... Det går riktigt trögt nu 🙁
Men jag är ändå nöjd med mig själv då jag tog mig kragen och gick till min Curves-träning i morse fast jag kände mig så omotiverad.
Väl där så går
Hmmm, undrar hur länge jag ska få vänta med att rapportera den viktnedgången... Det går riktigt trögt nu 🙁
Men jag är ändå nöjd med mig själv då jag tog mig kragen och gick till min Curves-träning i morse fast jag kände mig så omotiverad.
Väl där så går
Quote from Christer Berg on 15 February 2012, 15:56Vad är Curves?
Ibland hamnar man i perioder. Man håller efter maten, man tränar men likväl hånflinar vågen åt en... Inte så mycket att göra förutom att hålla fast vid det man håller på med. Vet man att man äter och tränar rätt så kommer det lossna.
Vad är Curves?
Ibland hamnar man i perioder. Man håller efter maten, man tränar men likväl hånflinar vågen åt en... Inte så mycket att göra förutom att hålla fast vid det man håller på med. Vet man att man äter och tränar rätt så kommer det lossna.
Quote from Annika Andersson on 16 February 2012, 10:17Christian; det är en cirkelträning för kvinnor : http://www.curves-sverige.se/
Trevlig och lugn stämning och man tar i så mycket som man själv orkar och känner för.
I början hade jag pulsklockan på mig och den visade 600 kaloriers förbränning första gånge
Christian; det är en cirkelträning för kvinnor : http://www.curves-sverige.se/
Trevlig och lugn stämning och man tar i så mycket som man själv orkar och känner för.
I början hade jag pulsklockan på mig och den visade 600 kaloriers förbränning första gånge
Quote from Annika Andersson on 17 February 2012, 08:33Minus 0,5 kg denna vecka. Det var den vikten jag hade gått upp under de 2 tidigare veckorna så nu hoppas jag på små steg nedåt varje vecka 🙂
Minus 0,5 kg denna vecka. Det var den vikten jag hade gått upp under de 2 tidigare veckorna så nu hoppas jag på små steg nedåt varje vecka 🙂
Quote from Christer Berg on 17 February 2012, 08:56Härligt Gitsan! 😀
Härligt Gitsan! 😀
Quote from Funbeat user on 17 February 2012, 12:29Skönt Gitsan!! Jobba på! 🙂
Skönt Gitsan!! Jobba på! 🙂