Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Åh, vad jag glädjs med dig Gitsan! Och bra jobbat!

Grattis! Du är ett föredöme, en tjej som aldrig ger dig trots att du haft motgångar. Nu full fart mot di 70 😉

Grymt Gitsan!! Bra jobbat!! Bara att köra vidare på samma spår, men visst är det alltid skönt när två siffror ändras istället för en 🙂

Minus 1 kg blev resultatet för januari. Jag landade på 90 kg prick, men har under den senaste tiden har jag varit under 90 vid 5 tillfällen (jag väger mig varje dag).

Nytt för denna månad är att jag börjat på Curves och nu under februari ska jag ta mig 1

Hmmm, undrar hur länge jag ska få vänta med att rapportera den viktnedgången... Det går riktigt trögt nu 🙁
Men jag är ändå nöjd med mig själv då jag tog mig kragen och gick till min Curves-träning i morse fast jag kände mig så omotiverad.
Väl där så går

Vad är Curves?

Ibland hamnar man i perioder. Man håller efter maten, man tränar men likväl hånflinar vågen åt en... Inte så mycket att göra förutom att hålla fast vid det man håller på med. Vet man att man äter och tränar rätt så kommer det lossna.

Christian; det är en cirkelträning för kvinnor : http://www.curves-sverige.se/
Trevlig och lugn stämning och man tar i så mycket som man själv orkar och känner för.
I början hade jag pulsklockan på mig och den visade 600 kaloriers förbränning första gånge

Minus 0,5 kg denna vecka. Det var den vikten jag hade gått upp under de 2 tidigare veckorna så nu hoppas jag på små steg nedåt varje vecka 🙂

Härligt Gitsan! 😀

Skönt Gitsan!! Jobba på! 🙂